Сайтът не е видим, защото…

Идва момент, когато ставам твърде известна. Повече отколкото ми се иска. Желанието ми да запазя анонимност за някои хора наложи решението да променя това място. И дори да затрия истинското му име, а именно: „Блогът на Кекла и Теди Бебе“. Теди отдавна не е бебе, макар аз да съм Кекла, или Кекланка. Мъчно ми е, че това не е старото място и се наложи да си създам ново, макар да не съм редовна и там. Радвам се, че има хора, които още наминават тук. И се надявам, че ще откажа онези, които не желая да наминават 🙂 В момента съм на море и съм се отдала на стари занимания, за които намирам време само по това време 🙂

Всичко е точно все още. Спокойна съм и на любимо място. Лятната ваканция е към края си, но това все още не ме изпълва с нещастие. Ще поработя здраво още месец, след което ме чакат още две седмици нова порция ваканция 🙂 Тъй че не ме жалете 🙂

Вашият коментар