Затвори кепенците, па изразявай гледната си точка

l_1194026338_screenhunter_92

Та тъй. Въпреки  решението на една моя бивша приятелка (ако изобщо съществува бивш в това отношение), аз ще попиша. Бях си казала, че няма да се хабя.. но както и друг път съм го правила.. ще се сбогувам с още един човек тук на тези страници. Човек, дето размишлява на всеослушание за мен и нейното приятелство и явно търси чуждото разбиране. Ама то всеки може така, скъпа 🙂 Да блокираш другата гледна точка и да си размахваш твоята все едно е меродавна. Еми не е. И ако говорим за радиомълчание.. то беше взаимно, така че не го приписвай само на мен. Ако обичаш. Ако не обичаш, а ти явно не.. заповядай, стената на фейсбук си е твоя. Освен това, ако говорим за блокиране, ти го направи много отдавна и без обяснение (не че ми го дължиш, коя съм аз.. или коя бях аз), тъй че не се прави на ощипана мома. Не ти отива и мирише. Щото както някой ти написа в коментар има и друга гледна точка. Не съм се заяждала с теб. Защо непременно друго от  твоето мнение е заяждане?! Нали беше много скроена нашироко и над всичко 🙂 Или поне аз те имах за такава. Все тая, Яна 🙂 Извинявай, че се наложи толкова дълго да чакаш да ти дам повод да ми тръшнеш вратата 🙂 Това са последните думи в блога ми за теб, вярно, че скоро (от години) не те бях споменавала и съжалявам, че го правя по този повод.

Предпочитам в блога да си оплаквам младините, драги читатели, вместо да се разделям с приятели.. по макар и такива, дето отдавна не ме смятат за част от техния живот. Блажени са заблудените 🙂

И знайте, читатели.. че ако някой не ви пише и ни контактува с вас, не винаги значи, че е престанал да пази място в сърцето си за вас 🙂

One Response to Затвори кепенците, па изразявай гледната си точка

  1. Каката каза:

    Абеее, какво да ти кажа, много неприятна е тая работа с оплевяване на така наречените „приятелства“. Неведнъж ми се е налагало да го правя, но никога не съм се връщала да ровя в остатъците им, още повече пък когато аз съм предприела първата крачка по приключването им. И много ми е интересно в описваната от теб ситуация – кого точно лъже госпожата – себе си или аудиторията? И двете май.
    И макар че съм изключително крайна към хора, които приемат чуждото мнение като лична обида, когато то се различава от тяхното, все пак бих й съчувствала, че е отблъснала истински приятел, защото знаех какво продължи да ти бъде отношението към нея, дори и след като започна да те игнорира без всякакви обяснения.
    Или всъщност не. Изобщо не бих й съчувствала. Плувай бе, лайно зелено.

Вашият коментар

