Старата песен на нов глас… предколедно

Старата песен на нов глас или да си задам риторичния въпрос: „Що се хабя?“. С отговор : „Щото ми пука“ или – „Щото искам да ми пука“. 

Задава се Коледа. Колелото се върти. Времето също. Историите и те. Последното не ме кефи, но тъй като продължава да се случва, ще приема, че грешката е в моя телевизор. И ще си помечтая. За едни много по-прости и ясни човешки взаимоотношения. За едни такива без да ровиш и да правиш психоанализи и да сглобяваш разни парченца от пъзела на нечия човешка душа. Дори и да ти пука за тази душа, в един момент си задаваш онзи вреден въпрос: „А тя какво прави за мен?“ В един момент човек си задава и друг вреден въпрос: „Защо всъщност го правя?“.

Напоследък животът ми някак потръгна и някак.. не исках да изпращам тази година, щото ми се струва,че последните й месеци са най-хубавото от нея. Днес мислим да украсяваме елхата с Теди, утре сме на кино с Анди – един приятел, с който най-сетне ще имам честта да се запозная и с който съдбата ме срещна по много хахав начин. За втори път. Като за първия нито той, нито аз знаехме и се наложи да ни го припомни трети човек. Изобщо.. красотичка.

Но в същото време има и нещо не чак толкова положително, с което аз не знам какво да правя, как да се държа и как да процедирам. Май бях намерила верния път, но снощи кривнах и допуснах една стара грешка. Беше необходимо обаче.. Един мъж колкото и да ви насърчава да говорите за други мъже, щото „сте приятели“, по-добре да не се прави.. вкарва в беля. Може би говоря за един конкретен мъж, щото има и други. Като едно друго дете, което ме разбира повече от прекрасно и което нито ме съди, нито ме оставя аз да се обвинявам, че съм допуснала една или друга грешка. Защото наистина НЕ е нормално винаги да търся вината в себе си. Липсва ми контакт с повече такива хора, щото ми отваря очите за много неща, особено за собствената ми глупост и за факта, че понякога се „влюбвам“ в не подходящите хора. „Влюбвам“ е в кавички, щото както и да го въртиш и сучиш, когато обичаш някого и когато си готов да направиш много неща за него, без да ти пука той какво ти дава всъщност.. е те какво друго може да е.. все тая как ще се нарече. Майната му.. аз не съжалявам за това, което съм дала, но не съм виновна, че някой е лъган твърде често и не просто подлага думите ми под съмнение, ами и е сигурен, че лъжа 🙂

Пак контрасти. На фона на днешната вечер – когато ще украсяваме елха, ще опукам пуканки и ще ги ядем с Теди и ще правим гирлянди от тях, на фона на утрешния ден, когато вярвам,че ме очаква един прекрасен следобед с някой, с който няма да спече от факта,че съм довела и Теди с нас, ще ходим на сладкарница и ще гледаме „Добрият динозавър“.. На фона на цялата тая красота и топлота и .. размечтах се.. стои един друг човек, който ми обяснява някакви неща, в които сам не вярва и то по-скоро се съмнява в тях и това още повече го вбесява. Колкото и да държа на някого, аз си имам и други приоритети и колкото и да залитам по този или онзи мъж, колкото и аз самата някак да се развивам във взаимоотношенията с хората, аз съм преди всичко родител, майка и приятелка на дъщеря ми. Пак ще засегна таз тема. Въпреки че животът ме срещна с много доказателства, че един мъж не би гледал чуждо дете, знам, че далеч всички мъже не са равни на този мъж. Знам,че дъщеря ми е прекрасно дете и то не само щото ми е дъщеря. И този (тези), който не е имал щастието и късмета да се докосне чисто човешки до нейния свят много е загубил, ако приема едно дете като „ремарке“. И пак казвам, не е щото е мое дете 🙂  За това слабо ми дреме, че „никой нямало да гледа чуждо дете“, щото това са си предразсъдъци. Аз познавах един такъв човек, който беше готов да гледа това „чуждо“ дете, тъй че всеки изхожда от личен опит… Това,че на някой не му стиска да приеме, че има и друга гледна точка е съвсем друг въпрос!

Вашият коментар

