Честит рожден ден, слънчева Теди!

1-IMG_3173

Честит рожден ден, слънце мое!

Честит рожден ден, малка спяща звездичке!

Честит рожден ден мило, приятелче!

Честит рожден ден, смисъл на живота ми, въздух вдробовете ми, душичке извън тялото ми!

Днес Теди има рожден ден. Днес едно дете, което вече 8 години е до мен избра да ме направи майка. И да ме роди. И да ме промени. И да ми даде корени. И вяра. В слънцето, в усмивките, в хората, в живота! Бъди здраво, мое дете. Бъди силно.. и моля те, ако ще порастваш и си вече голяма – не ме зарязвай вечер пред магазина без да ме предупредиш, щото вече си била голяма. Защото следващия път майка ти наистина ще си изкара акъла.. а той и без това е на привършване 😀

Обичам те, душицо 🙂

Вашият коментар

