Защо не ме е срам и защо не се чувствам виновна, че родих дъщеря си

Клипчето, което пускам е от преди няколко години, но се осмелявам да й пожелая същите тия неща, които й пожелах там и да не се връзва толкова на приказките, които идват от някого, на когото за съжаление държи. Тогава най-боли. Но всичко е част от живота…

По ирония на съдбата точно в навечерието на рождения НИ ден един индивид се осмели да повдигне отново въпроса относно моето забременяване и раждане.

Един индивид, който деца няма.

Но от деца не разбира – от тяхното отглеждане, от тяхното създаване като хора..

Индивид, който си позволи не само да изкаже мнение, а и да ме съди, че съм си позволила да не абортирам дъщеря си.

Излишно е да се казва нали, особено при наличието на Теди от 8 години, че този въпрос е супер тъпо да се обсъжда.

Но ако се абстрахирам от всичко и все едно тя е още в корема ми ще кажа и заради мен и заради въпросите, които навярно някога ще ми зададе Теди (защото все ще се намери някое лайно да я заяде,че си няма баща),

защо НЕ абортирах дъщеря си, особено когато знам,че не обичам баща й и че най-вероятно ще се наложи да се грижа за нея сама.

Не абортирах дъщеря си, защото горещо вярвам,че едно дете би било щастливо макар и с един родител.

Знам,че ще бъде емоционално осакатено спрямо тия с двата родителя. Е.. окей.. аз израснах в семейство с двама родителя и какво от това? Смятам, че Теди е много по-щастлива от колкото бях аз на нейните години, смятам,че Теди е много по-разбрана, обгрижвана и пепел ми на езика – обичана, от колкото бях аз на тези години. И къде е логиката.. че някой, дето няма семейство,  но не му стиска да създаде, някой дето има някакъв идеал за това как се създава дете и как се отглежда ще седне да ми държи сметка как съм си позволила да си родя детето.

Ето още едно причина – от егоизъм.

Защото искам да обичам някого, защото искам някой да ме обича, защото искам да бъда отдадена на някого и да получа същото в замяна. 

И за сега го получавам, дано и за напред е така.

От осем години.

Въпреки множеството противоречия в мен аз съм много по-завършен и успешен човек, поне в моите очи, и това всичко се дължи на факта,че съм добра майка.

Е.. нека като порасте Теди да каже, но аз съм добра майки и смятам,че възпитавам дъщеря си както трябва.

Освен това родих дъщеря си, защото тя e живо същество.

Защото щом веднъж е създадена нямам право да я убия. Независимо дали някой ще има баща или не, това не е причина да му се отнеме живота!

Много съм за абортите, но когато не се отнася за мен. Аз дете, дори и да е като запетайка не мога и не искам да убия.

Извинявам се, ако на някой това не му изнася, но съм твърде сбъркана да обичам детето заради самата МЕН и заради самото НЕГО и изобщо, ама изобщо не мисля, че е задължително условие като не обичам баща му това автоматично да означава, че това дете няма и не заслужава да живее. На това уча и Теди.

И аз съм седнала да се кося, да се терзая да се наранявам, да убеждавам някой в еди какво си еди що си..

И що?!

Щото бил си имал принципи, в които аз не се вмествам и пътищата, които съм поела той грам, ама грам не ги разбира.

Родих дъщеря си, защото още от как се случи я обичам. Факт е, че изпитвам болка от това, че тя порасна без баща и аз нея бременеех с нея във време, когато не съм влюбена.

Ужасно, ама ужасно гнусно е, когато някой е ядосан на мен и се е разочаровал по някакъв начин да се опитва да продължи да ме очерня всякакси, че и детето ми да намесва, само и само, за да е сигурен, че е постъпил правилно и не е изпуснал нищо.

И аз правя това, от там идвам.

Отвратително е, ама факт.

Извините,че родих дъщеря си въпреки че не обичам баща й, това е най-големия грях на света и отивам да си посипя главата с пепел.

После ще се престоря на вълк и ще завия срещу луната.

Капиши?!

1 отговор към Защо не ме е срам и защо не се чувствам виновна, че родих дъщеря си

  1. камелия каза:

    Много искрена статия !

Вашият коментар

