От Василиса Прекрасна, че и по-нагоре!

Драги ми, Смехурко!

По някакви странни и неведоми пътища.. май ще им ставам клриент на тази прослойка, така наречени бакшиши. Макар аз нивгаш да не съм им казвала така. За мен принципно това са хубави и интересни хора. От тук си се движа с едни и същи, отделно и по случайност съм попадала на свестни. Но все повече виждам обаче, че да си имаш няко „твой“ срлед тях си е наистина предимство.. защото човек попада на такива „чайки“ и изкукуригали същества, ако реши „да няма предпочитания“ към определен шофьор, че….

Та мили ми деца… прибирам се снощи аз, долу-горе в културно време към мойто мило село, на 4-5 км. от града, в който хванах таксито. Обаче се нахендрих на.. екземпляр. Влизам аз в колата му.. в която „О, мон дъо“! Пушено е.. ама как да е, прозореца отворен – трае се. Но още с влизането ми този почва да се пазари, че разбираш ли, до там, дето искам да ме закара щяло да струва много пари, намало да е за три лева, до центъра само пет и някви такива. При това аз и дума не съм отронила да го питам или да се пазаря за колко да ме закара. Обаче „онова“ продължава. Как да е, успокои се, че не съм му за 5-те кинта и продължи да ме кара, про което аз си викам.. дано поне ме закара тоз главанак, че верно е от психясалите. И кара ме той и ми обяснява за 25-те си жени, за сина му, който е с майка си в Англия, за сегашната му жена.. която не му била наистина жена, само се изпрасквали.. ама като ходели в Кауфланд всеки си бил с отделна количка… и някакви такива. Дреме ми на мен, дори и като клиент, за тия ми ти глупости, дето ми ги ръси.

Ще си го търся аз Радославчо, знам си аз, ма като съм таквоз ксултурно дете и съм си навила на пръста, че го притеснявам – на ми!

И остави това, ми тоз екземпляр от снощи като взе и да ми се обяснява как момите не го били харесвали, щот бил таксиджия. Искали му били парите, като имал пари и плащал до Палма де Майорка нам си колко хилки, го обичали.. ама иначе – не.

Е.. питам аз?

Тоз и пари да ми дава – е, няма да го обичам такова животно! У-жас! Да не говорим, че тъпанара му с тъпанар толкоз му и акъла.. те го не щат не зарад професията и зарад парите, ами зарад това каква мрънкаща мишка е.. ам айде.. какво да се обяснявам. И гледам го аз.. мяза ми на един друг откачалник, дето излизах преди години веднъж с него. Навестяваше  ме там в магазина, където работех.. ама явно не беше той.. все пак аз не съм човек, който може да се забрави 🙂

Стигаме значи с този до разклона близо до нас, аз обикновено таксиджиите не ги карам да ме качват до горе, ама ако държат – няма проблем. Правя скоба, че тоз от снощи уточни, че не щял да си разбива колата по лоши пътища, щото не знам къде го карали някви клиенти да ходи.. абе идиот. Че и го успокоявах дан се притеснява. Тя колата му да речеш, че си струва усилията, ам айди. Преди да стигнем ми заръча да го запозная с някоя мома, щото той не си търсел секс, партнаър си търсел. Мили деца, тва е новата глупост на мъжете, дето вероятно са решили, че е интересна за жените и ще им вържат.. или и аз не знам какда го нарека, но това е третия, който я повтяра като мантра напоследък и наистина ми идва много, а специално за този.. то трудно някои секс би му дал. Нищо,че той и за това говори колко бил добър. На излизане от колата ми вика да ти дам визитка да ми звъниш.. да бе да.. трябваше да му запиша номера на таксито, че да не попадам никога в него. Взех му визитката.. и по пътя за вкъщи чета – Диян Близнака 😀 ахааааа 🙂 И ми светва, че преди време съм излизала с брат му. Другия близнак. И си викам.. тва родата е голяма работа. И брат му го хапеше кучето. И си спомних и за американеца, който ги познаваше… и се сетих па за мойта рода.

Ми то ние сме от Василиса Прекрасна по-нагоре!

1 отговор към От Василиса Прекрасна, че и по-нагоре!

  1. Каката каза:

    Ти си ми дозата самочувствие, в тоз разкиснат ден…начи 🙂

Вашият коментар

