И както се казва : надежда има

Може и все по-рядко да наминавам, ама хората са казали, че когато не се показваш много, значи си щастлив. Аз, сакън да не чуе дявола, няма да се представям като най-щастливото моме на света, но пък все ще трябва да значи нещо факта, че в рамките на два дни ме поканиха да ставам кума на сватба и научих, че моята прескъпа съскорпионка ще става мама, а аз – леля. Всички дето се вика да са живи и здрави. Забравих да спомена в предишния си главозамайващ 😛  постинг, че в средата на юли ходих на сватба. Първият ми братовчед се ожени. И аз бях на сватба. Представете си. На такова чудо не бях ходила от дете, може би на възрастта на Теди.. и ето че пак отидох.Изобщо нямах мерак за това, обаче пък да си кажа е готино да се видя в оскъдно облекло, рокля дето се вика, малко гримче и косата лееко завъртяна. Но хубавото всъщност не беше това.. Де да знам, едно отпуснато ми беше, някакво интересно.. а и си е разнообразие. Естествено наздраве на младоженците 🙂

Днес купувах боя за стаята, която е за пребоядисване и я изпразних почти цялата. И сега има ехо.. вещите правят доста неща.. както и създават или притъпяват т. нар. акустика. И маман да е жива и здрава, цветът ще етози, който винаги е искала да има стаята. Не че имах кой знае какъв избор. Нито че сега беше времето да харча пари за боя, когато едва едва съм събрала за морето.. но.. да. Другата седмица ще си играя на бояджия. Не ме питаха мога ли, не мога ли, правила ли съм го преди. Заявено беше – ще боядисаш. Ем добре, мир да има и без това съм на гости и без това посъсипах стените на хазяите. Хазяйката ще е доволна и от цвета както казах, такъв какъвто всеки път е искала да бъде – бебешко млечно зелено. Няма да изглежда лошо впрочем. А аз.. като се замисля, мислех да си оставам тук, но вероятно ще се местя в хола. още не съм го решила, щото то зимата няма как да съм там с тия стереопорени стени. Освен всичко, нали съм много работна, не се размина и без травми. Знам си аз защо не пипвам много, все нещо ми се случва. Последния път като чистих паяжини и счупих абажура. Днес обаче беше по-лошо. Изпуснах си едно огледало на малкия пръст на крака. Ехаа,че приключение. Съответно си смъкнах повечето кожа от горната страна на пръста.  Как да е оживях, изревах на умряло, попретропах, кръвта изчистих, кожата дообелих.. Само дето не ми е на ум какви обувки, сандали, джапанки да нося, тъй като каквото и да обуя притиска раната доста гадно, която инак не ме боли вече. обаче трябвали да изляза и куцукамкато за световно.

Мамка му, много се задържах тука. Трябва да се взема в ръце и да намеря начин да се измъкна. Знам кое е първото, което трябва да направя, но все не мога да отделя пари. Да. Оправдания, но незнанието на език ме закопава страшно много, родата не ще да ми помогне, тъй че трябва да измисля начин и да науча езика, щото времето си тече, а аз тази година ще стана дори на 33. Мъж така и не си намерих. Тя една колежка разправя,че тя намерила дъ фърст мъж за нея, когато била на 38. Дето се вика, има надежда. Хи-хи. Хи-хи, ам не е хи-хи. Скайпът ми отесня. Викам я да видя какво е да се регна в сайт за запознанства.. ми те нещата и там са станали супер говна. Да не говорим, че и скайпът е заразен с тия слабоумници, които питат – с какво се занимаваш, какво търсиш тук, за какво искаш да си говорим? Абе тъпанари, още като кажете „а“ и ми минава всякакъв мерак по вас, а и по тия дето вероятно още и има и са останали не толкова оцапани и не чак толкова ограничени. Баси.. не съм предполагала,че ще го кажа, но с времето става дори още по-трудно да намериш някой, с който дори да си пишеш, не друго. Да пишеш.  Тва сигурно изкупвам грехове. Ако са моите.. много ще да съм съгрешила. То край няма. Добре, че има неща, които определено са ми наред и това да мрънкам е супер лукс, щото мрънкам ли, значи дребни са ми дертовете. А и бира има, дето се вика какво ще ми е.

Туй ще е за сега. Малката Пепеляши се събуди и кой писал – писал 🙂

Вашият коментар

