Dreamer – Мечтател

Dreamer
by Ozzy Osbourne

Втренчил се през прозореца в света, криеш се зад него
Чудейки се дали Майката Земя ще оживее
Надявайки се, че това човечеството ще спре да злоупотребява с нея, някога

След всичко, там ще останат само двама от нас
И тук ние се борим, за собственият си живот
Гледайки как цялата история се повтаря отново и отново

Аз съм просто мечтател, мечтая от сега
Аз съм просто мечтател, който мечтае за по-добри дни

Виж, как слънцето залязва, както прави всеки от нас
Надявам се зората да донесе песен
По-добро място където хората ще ни последват, този път

Аз съм просто мечтател, мечтая от сега
Аз съм просто мечтател, който мечтае за по-добри дни

Твоят „връх” е може би Бог или пък Христос
За мен обаче, това няма голямо значение
Ако не си помагаме един на друг, то значи няма да има надежда за нас
Живея в сън от мечти,

Аз съм просто мечтател, мечтая от сега
Аз съм просто мечтател, който мечтае за по-добри дни

Ако само ние можехме да намерим спокойствие
Това щеше да е прекрасно, ако можехме да живеем, като едно цяло
Тогава целият този гняв, омраза и тесногръдие щяха да изчезнат

Аз съм просто мечтател, сънувам живота си (днес)
Аз съм просто мечтател, който мечтае за по-добри дни.
Аз съм просто мечтател, който търси своя път (днес)
Аз съм просто мечтател, сънувам живота си.

Вашият коментар

