И… фоторазказ

Не зная що..

Иска ми се и днес да сложа някоя снимка, някой спомен, някой фоторазказ.. от нещо.

Така или иначе вчера, дори и днес – е интересен ден. Станах в 8 и 30, в големия дъжд прецапах двора и напълних кофата с дърва.. в момента не е много пълна:

Изображение

Изображение

Случайно погледът ми попадна на нещо. В снимката по-долу се виждат изоставените ми „проекти“. Загиналите, или просто спящи идеи, които все някога ще превърна в реалност, във факт.. но за съжаление от тогава са минали години, а този ден не настъпва.

Изображение

Не съм кои знае какъв майстор в творенето, или поне на мен така ми се струва, но то е като в предишната ми работа. Правя го, защото ми харесва, правя го не непременно да постигна определен ефект. Мнението ми, че красотата е в несъвършеното не е просто така, щото не съм кой знае какъв творец. Аз го мисля. Така и в предишната ми работа се радвах на всеки успех на моите подопечни, така и ме впечатли преди време нещо, което се случи по време на един спаринг, когато тренирах айкидо и трябваше да се бия с един по-опитен айкидист, който естествено ме победи. След победата си той ми каза,че не е важно, че битката е била предопределена, щото той наистина си беше добър. Важното е, че съм атакувала, участвала съм в нея и съм се борила за загубата си. От тогава все пак една част от мен повярва,че, когато се пребориш за нещо, дори за загубата си – тогава не си загубил.

Погледът ми попадна и на това:

Изображение

И си казах.. ще има и още.

Всъщност днес си мислех просто за днес. Отклоних се 🙂 Нищо ново..

Николай е тук тия дни. Съответно,може да не е най-големият ми любимец, но ме откъсна от обзелата ме апатия. След като днес взех дървата, скорострелно запалих печката.. Следващия проект за набелязване беше – закуска. Ако бяхме само двете с Теди, вероятно закуската щеше да е макарони. Но днес реших да направя това:

Изображение

Някои малко ги прегорих, щото нали съм заплес и една част от мен определено не може да откъсне пръсти от клавиатурата.

Докато палачосите се сбъднат – стана почти обед. А обедът поотпадна.

Пуснах 1-2-3 перални с дрехи.

Сред приятните мигове от  сериала „Всички обичат Реймънд“ , обелих картофчета и нарязах морковчета за мусака :

Изображение

Ще я снимам по-късно, дано крайният резултат да го бива. Не съм правила мусака от месеци, но тъй като сега има кой да я яде, се надявам да не съм забравила как се прави и да не я претупам. Както претупах кекса. Но странно защо – не го прецаках. Кексовете почти всеки път ми се получават и то на вкус също.. обаче Теди хич не обича да ги яде, а на мен не ми е сладко аз да си го изяждам. Бившото обаче им е голям фен, пък настоящата му не може да прави нито кекс, нито мусака.. тъй че всички са доволни – аз,че въпреки всичко съм си получила дозата нещотворчество, което поради неизяждане едва ли ще замине в коша и гладните ще са наядени.

Денят за другата част от блога премина през игри с баща й на един таблет, както и с един уж-лаптоп, който си представихме, че е книжка с картинки:Изображение

Като говорим за кекса и как ми се е получил, както казах, на вид го докарах, но на вкус нямам идея още как е. Днес почти не съм яла, но още и не съм се сетила да нарежа по-долното произведение. Не обичам гости, но ми се иска някой път да имам и да си направя труда да ги почерпя с нещо 🙂 В същото време ми се иска някак да имам повече пространство и да намеря някакъв смисъл в домакинстването и готвенето.. щото аз сега не виждам смисъл, въпреки добрите резултати, които ми се получават без да си дам кой знае какъв зор:

Изображение

Вече е почти 16 часа и единственият ден,  в който уж почивам-  свърши.. а къде отиде?

Може би в горните снимки.

Кухнята ми е свърталище на духове. На довършени-недовършени неща, толкова съм разпиляна…

Вашият коментар

