Ако обичаш – напусни!

Та.. не закъсня времето, когато някой ще седне да ми държи сметка какво пиша тук,защо го пиша и да се има за единствен център на Вселената ми. Това вече не го приемам, не го търпя. На който не му изнася да се изнася са казали хората. Предупредителните сигнали и лампички отдавна дават на аварийно.. и от известно време ми се върти в главата мисълта на Оливър Голдсмит „Добродетел, която се нуждае от постоянни пазители не заслужава да бъде опазена“. Това е.
I’m done.


Някъде по трасета нещо се счупи. Необратимо, въпреки вратичките, въпреки вярата,че „така ми се е сторило“. И въпреки все по-редкия (надявам се) гост тук ще кажа,че не съм изобщо наранена, някъде по пътя престанах да го допускам, в следващите дни само наблюдавах отстрани. Човек умира само един път. После може само да гледа все още тлеещите си останки от личност, от време, от хора. Много ме бива в езика, в изразяването, поне за такава минавам. От известно време обаче езикът се оказа моят най-голям враг, превърна се в мой обесник. Думите някак престанаха да ми служат както преди, думите ми престанаха да бъдат възприемани, чути. Все още не искам окончателно да сложа точка, въпреки че тя отдавна вече е факт. Не разбирам, не искам да разбера каква е тая низходяща градация у хората. Първо ме „плашеха“ със сръдни. Когато сръдните престанаха да действат, дойде ред на ето – край, повече нищо няма да чуеш за мен, сбогом бла-бла, явно и това не подейства.. до следващата фаза глупава флиртаджийка, която кой знае какво прави и ще продължи да го прави. Още преди време си заповядах No more dramma..

2 отговора към Ако обичаш – напусни!

  1. Каката каза:

    Олеее, откога съм ти казала да спираш да сменяш памперсите на разни дрисльовци! Детска градина! Аман от момченца! Ми пораснете най-накрая бе!!!

  2. keklanka каза:

    „Аре у лево, пичове с дупки“ както казах едно време в друг пост :)Виж сега, той не даваше такива индикации в началото, почна да дава грешки в системата, когато взе,че ме хареса. Но то стана криворазбраната харесвация.

Вашият коментар

