Когато сме зле, все така да сме :)

Ей ме на дей и мен, съжалявам за все по-редките си постове, от една страна го правя заради интересното чувство да се откъсна от компютъра, за да се насладя на живота извън него, нещо, което не ми се беше случвало от години.

Писането макар и занемарено, обаче ми липсва. Всеки път ще ми липсва, това си е нещо перманентно, пиша от години, дори по-отдавна от колкото се занимавам с всякакъв тип труд и творчество и това,че така и не се развих в тази насока всеки път ще ми е като нещо завършено-недовършено. Но това не е за този живот. В известен смисъл това да си истински драскач ми се осъвместява със самотата. Тая перманентната. Все си мисля,че човек, когато има наистина пълен живот, той го живее, а не пише за него. И друг път съм казвала,че истинските писатели са всъщност много тъжни хора, а аз самата сякаш не искам да потъна толкова много и не искам да бъда страдащ човек. Не че не съм, но със самото признаване все едно ще си сложа печат, а както е известно мразя всякакви печати и етикети. Това ме подсеща за последния ми чат с бившия, в който той категорично заяви, сякаш на мен на инат,че обича да слага етикети на нещата, това лошо ли било? И аз вместо да се подразня, все пак това си беше частична провокация, ми стана приятно, че той е запомнил,че мразя да слагам етикети на нещата. Този индиректен спор, който подминах, по-скоро ми показа,че все пак е имало някакви моменти в които наистина ме е слушал и се е опитвал наистина да направи непосилното за него – да ме разбере.

Що ли говоря все за разбирателство и вникване. Щото за да функционират двама души в едно, просто то трябва да е налично 🙂 Но най тъпото е, когато се разминат заради тъпотии. Отново се връщам на това,че в многото си контакти ми се е искало да играя ролята на добрия спасител и да спася някой от самия него.. но всеки път съм се проваляла в тая неоправдана цел 🙂

Човек сам сам себе си спасява от самия себе си.

Никоя случайно преминала снимка в живота ни не може да го стори, нито с крясъци, нито с наливане на акъл през фуния.

Истина, в която дори и след това осъзнаване съм готова да не повярвам и отново да тръгна на кръстоносен поход. А времето си върви. Не само си върви. А аз се заглеждам по мъжки с 8-9 години по-малки от мен. Странен контраст, тъй като в същото врече се захласвам вече и по по-възрастни, тези около моите години са в периферията, просто някак отново се оказвам в предпочитанията и пасванията ми с каквито и да е хора в крайностите. Не виждам никаква логика, освен, че аз самата съм много краен човек. И фактът,че съм такъв вероятно осмисля и собствения ми интерес към мъже и към каквито и да е хора, ако щеш.

Прекрачвам от ден в ден и много, наистина много се смея. И в същото време няма място за увесване на нос, и в същото време е много изтощаващо изморяващо.

Говоря за новата си работа, в чийто център е едно чисто, наистина чисто проявление на реалния живот. Само че този, в който съм аз не е прикрит и си съществува с всичката красота и с всичката гнилоч. Пъстроцветно и в крайна сметка въпреки всичко красиво. Както и самият живот впрочем.

Като се вгледам в себе си често , а и перманентно съм нещастна, но някак има нещо красиво дори там, всеки път има някаква далечна светлина, но съществуваща светлина. Може много от хората са сме като Сизиф, но знанието,че има нещо различно от тъмното е доста успокояващо. Не бива да се пренебрегват и нещата, които изискват усмивки на устните ни. Аз им се радвам, но да си призная.. истинският смях наистина ми липсва. Тъй да се разсмея от сърце, а не да виждам накривената си на една страна усмивка от снимките.. изключвам ей тия :

ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Вашият коментар

