Спомени и мечти

.. или когато спомените станат по-важни от мечтите.

Разбирам,че идва и това време.

Постоянно си повтарям, че трябва да живея сега, за да има какво да си спомням утре.

Всяка нощ си казвам ,че тази или онази грешка няма да я допускам.

Но следващия ден правя същото, каквото съм направила и предишния.

Като някакво проклето нанадолнище, по което се търкалям , а спирачките ги няма никакви. 

Понякога се чувствам напълно изчерпана. Наистина нямам идея и представя живея ли, или само говоря.

Живея ли, или само съществувам скрита в стаята си надничаща през прозорчето наречено компютър.

Говоря през една, две, три жици.

До ушите ми достигат прекрасна музика, филми.

А животът ми, този истинският е някак в периферията.

В същото време съм ужасно сензитивна, дори повече от необходимото.Случайно изпусната дума е в състояние да ме накара да се „врътна“ и да се затворя нейде, и да си отмъщавам за нещо, което не се е случило. Може би това е просто извинение, за да се поддам на изкушението и същевременно да си изчистя съвестта,че съм опитала да го предотвратя тоя развой.

Гледах днес един сериал и се сетих за още един, че и в двата няма отрицателни герои. Тоест то има, но все са в периферията и всички главни герои са човеци с грешките, с отношенията си, с това понякога как нараняват и причиняват болка , без реално да са виновни и имайки своите човешки подбуди, а не подбудите на отрицателните герои от други филми, които правят мръсно на някого просто щото те са си мръсни и са съставени от чиста злоба и целта в живота им е само да прецакат другия.

Често повтарям колко ми е зле и съм депресирана, но има една част от мен, която не ми позволява да пропадна.

Вашият коментар

