Театрото или как Кеклата се разчувства

Снощи след не толкова отдавнашно време ходих на театър.Този път с каката. И естествено много ми хареса, но добрите актьори са си добри актьори. Не че предишните, които съм гледала не бяха.. ама ся.. щом ей тъй уж от нищото нещо ме жегне, още повече,че си имам и някаква собствена история, значи нещата са били добре. Гледах за пръв път Асен Блатечки в представление. Визията е но комент, красив мъж, но явно не само мен, поне в тази постановка, ме впечатли гласа му. Баси какъв глас има този .. хм, мъж.

Вчерашния ден отново мина като сън. Отново с въпроси оперирана ли съм от чувства. Напротив – не съм, и същевременно съм. Аз упорито си издирвам депресията. Когато я няма, търся я. Тъй де,все едно не съм аз 🙂 И поне  видях,че всичко си ми е на мястото.

Вече изкарах два часа като единствена част от новосформиралия се екип по проекта, в който работя и смятам,че нещата протекоха доста добре. Не ми се получи всичко идеално, но аз тепърва навлизам в нещата. Първия ми час с онзи клас премина малко в анархия, този също, но по-добре. Децата трябваше да майсторят картинна мозайка. Трябва да си вземам фотоапарата да им показвам творбите, щото да си кажа правичката, аз повече идеите давам, те ги доразвиват и правят много по-големи красоти от моите, ако изобщо могат да се нарекат красоти моите смешни опити. Ето я вчерашната ми идея, която по някакво отново съвпадение, съвпадна с една идея, която ми даде един стар познайник точно вчера, когато ми бе мозаечен ден в училище.

IMG_2491

Сега аз първо да се оправдая,че нямам претенции горното да е майсторство. Аз в много отношения тепърва се уча и в други области. В тази специално мисля,че ми костваха доста нерви докато сътворя горните цапаници 🙂 Нямах и гланцово блокче, та боядисах с водни бои едни листи, даже и Теди се включи в лепенето и рязането, но на една скалария:) Като стана дума за Теди, а и за мене.. Не знам дали съм споменавала, но преди време от старите ми мечти още се мандахерцат две – скално катерене и езда. Със скалното катерене в една степен бях решила покрай старата любов да се заема, но се размина.. то не пречи и сама да ида, не помня къде се тренираше, но ще намеря, а и идва лято. Но напоследък ми се мотка друга идея, за детето говоря. Минах покрай едно студио, където предлагат курсове за художествена гимнастика и тъй като моята мома се очертава доста танцувална и фръцкаща се госпожица, но си няма кой знае каква идея от танци за сметка на желанието.. много сериозно обмислям да видя за какво иде реч и да я правя гимнастичка, ако й хареса естествено. Но се отклоних. Мисълта ми беше за другата мечта – ездата. Която си избледня с годините, тъй като нямах сгоден случай и ей тъй повик от дивото да си я сбъдна. Но повик от дивото и сега не е дошъл, направо си  дойде като шут в задника и ща не ща, ще си я сбъдвам. Имам още едно задължение покрай работата, в което ще ме въвеждат и заедно с мен и малката ще дойде. В Стара Загора има едни „Багатури“, та от нашето сдружение всяка седмица се водят деца там, от училищата също. Аз ще се явявам нещо като придружител. Заниманията далеч не са само с коне, та сме се засилили за едни стрелби с лък, едни ми ти боища с бухалки.. дето се вика нямам търпение, а и чаавето ще има да се забавлява. Ще я видим на къде ще я избие интереса. А и мене. Знае ли се какво може да ми щукне в главата, а и очите може да си пооплакна, въпреки че няма да имам възможност да се заглеждам 🙂 Не че и кой знае колко съм се засилила. Въпреки всичко май ми е повече чувствително, от колкото настървено, и в някои отношения хем имам мерак за нещо, хем май съм по-склонна да бягам като от чума, щото имам някакъв страх, спичам де. Но като се отпусна съм ток. Ето на работа вече се отпуснах. Което ми напомня,че има един филм, който трябва да гледам и забравих, тоест даден ми е за малко, аз и ще си го запиша де, но сега ще си го пусна.. айде 🙂 отлитам.

Вашият коментар

