Та… пожелай си го.. или по-добре недей!

Както онзи ден споменах, бившото не го бях чувала по никакъв повод около месец.. докато снощи получил бил импулс и взе, че ми писа, писахме  си доста неща в интерес на истината. И в интерес на истината аз пак .. ба маа му и психика. Или тя мен ме пази, или нещо аз съм изучила без да знам.

Общо взето не научих кой знае какво ново за В. Стори ми се тъжен, но той пък кога не е бил, пък и обкръжението му, което е минимално, хем е минимално, хем червиво.. не че обвинява някой за състоянието си, но в случая няма по виновен за него, освен той самият. Но се получи хубав чат, аз снощи бях самичка тука и си налях една две чаши вино.. днес и наспана се чувствам. Точно като ново – едва ли, но ми е добре.

Случайно забелязах,че другата звезда започва да се появявана небосклона, но аз както обикновено след поредното й преболяване не ми дреме кой знае колко. Също така знам,че само да ми свирне и да ме побутне, ще съм готова за старите подвизи и пърхане на крилца от радост. Обаче сега аз съм курназ. Някак си не се чувствам в толкова неизгодна позиция като преди.

Все едно не мога без този или онзи.

Покрай работата ми някак и време нямам да се вайкам колко съм самотна примерно, защото аз не съм.

За пръв път от много време.

Първоначалният ми стрес мина и някак повярвах, че може и да ми се получи срещата в училищата.

В събота по неведоми пътища, ще ходя леко партийно в София. Аз не съм привързана към никого, може да кажа на уше, че ако гласувам едната алтернатива ми е вмро, не знам що тъй ми легна на сърцето лидера йм.. а другата е Витков, нещо като място където искат да си пуснат бюлетината тия, които не искат да гласуват. Въпреки че ако Витков влезе в парламента просто ще е като вторият Бойко Борисов вероятно. Употребен от умните чичковци зад себе си 🙂 Ма айде какво се ополитичикавих и аз. Та оказва се,че не след години, а след месеци отивам пак по София. Ей тъй гъз път да види дето се казва. Дано да е забавно преживяване. Отивам повече заради това,че ще сме цяла компания и ще е забавно. До голяма степен и за това, че е безплатно отивам, в противен случай щях да се замисля. Просто сега моментът не си го бива много за прахосване. И градината на малката не съм я платила, но поне нет и кабелни успях, също така и на театър с каката ще ходя на 11 април.

Е па какво повече?

Не се сещам с кой говорих.. май пак с нея, че когато бях пред раздяла с Венци бях някак ориентирана към нови мъжки, а сега нещо… не мога да си се представя във връзка, нито съм се размечтала за някого. Снощи В. ми каза,че не можел още да свикне без мен и че съм му липсвала, имал само хубави спомени, но щяло било да му мине. Аз как да му кажа,че се справям добре, естествено,че той означаваше много за мене, но аз .. не усещам липсата му, може би щото него докато беше тук всъщност го нямаше. Правил разни неща и честно не разбирам що ги е правил и защо и той е таял всичко в себе си.. но ме издразни леко и в същото време отново ми показа колко е назад по отношение на мен и това коя съм аз. Пак каза, че „съм звъняла без да ме натискат“ тоест „казваш нещо малко, за да те питат нещо голямо“. Точно от него мнение да искам, дето някакви елемeнтарни душици го въртят на пръста си, а аз съм „лесна“ и „разбрана“ , защото давам жокери. И пак не помагат. Жокерите де. А къде е оня, дето:

„Тебе не ти трябва жокер, ти си от тях! You can do it!“

Вече не стоя и не вярвам на очите си 🙂 Неведоми са пътищата до главата на Халваджиев 🙂

Изненада се,че съм искала да го видя, тъй като в последно време бяхме прекъснали всякакъв контакт. В момента ако трябваше да го виждам мисля,че не съм съвсем готова дори и на камерата, въпреки удивителното ми добро справяне със ситуацията, но лятото – що не 🙂 Въпреки че много не ми се вярва да се засечем. Каза ми да не настройвам каката срещу него, имал бил фотоапарат да й купува. Това не го помнех.. но относно настройването той сам с поведението и малодушността си настройва хората срещу себе си. Пък и каката е достатъчно умна и със собствено мнение, за да се остави някой да я настрои срещу този или онзи. Аз също не се славя с кой знае колко силен характер.. но за съжаление или щастие.. никой не обича слабаците и хората неспособни да грабнат щастието си в ръце повлияни от странични, буквално странични фактори.

На мен това всичкото ми уби чувствата наистина скоропостижно, а какво остава за тия, които не са били влюбени в подобна личност и са виждали нещата отстрани и то доста по-остро.. Мдам. И после ще ми говори нашия за липси и спомени само за хубави неща..

Е  как аджеба при това положение главанак с главанак допусна да стигнем до тук?!

И да ми говори как трябвало да си казваме всичко.. даааа.. обаче една двойка трябва да може да си говори и да може да си казва всичко, а ние не можехме тогава, не можем и сега, аз когато нашия се задълбочи за пореден път виждам колко боже е далеч от това коя съм и каква съм аз.. ако ще и на сто врачки да иде какво ще помогне това 🙂

Врачката не е съседката ти, врачката не е тази, която ще ти оправи живота.. баси.

Наистина много, ама много се радвам,че животът ми се размърда, просто съм мега, гига благодарна най-вече на факта,че си намерих такава работа и това,че се срещам с толкова много естествени и истински хора. Поне на този етап не съм видяла кой знае какво лицемерие и лъжи.. дори тия неща ако ги има в някои от тях са чисти, странно определение за най-омразните неща в живота ми .

Относно мъжките.. аз няма какво повече да ги ухажвам.

Който иска да прави нещо.

Ма хубава съм била, ма хубаво тяло, ма чар, ма различно , ма секси..

Аре у лево, пичове с дупки. 

Вашият коментар

