Понякога

Понякога си мисля,че съм оперирана от чувства.. и от разни неща, които би трябвало да ме жегнат.. или биха ме жегнали при други обстоятелства.. Но не ме жегват. Леко зомбирано някакво. В същото време пмс наближава и ми е станало някакво ревливо и тънкообидно. Вчера ходих на рисуване с приятелите от центъра.. не мога да им казвам деца (в известна степен се асоциирам с тях и като педагог и терапевт не се чувствам много). Та ходих с тях и ми връчиха един лист да рисувам.. абе много голям тоя лист беше, но някакво тъпо ми стана от преподавателката. Тя май ще се окаже готина. Удивително много ми напомни на „мама Поли“ на Венци, която също е художничка и която също в първия момент ми се видя някаква не-чувствителна и студена. И не-гостоприемна някаква. Не познавам много художници.. ама явно тия двете имат много общо.В първия момент ми стана някакво смотано щото три пъти ме местиха, където седнах, тъй като съм пречела и на всеки въпрос къде да седна да не преча не ми бе отговаряно и аз се местих като някаква патка. То може и такава да съм де.. що не 🙂 После пък айде да рисувам.. и ме изби на пилета. Явно пак трябва да се върна и да видя какво може да направя, тъй като ще ми се пази започнатата рисунка, та да я довърша. То малко насила стана де.. но аз пък кога ли съм се славела с художественост.. изобщо не съм на „ти“ с рисуването.

Отнесох се. Друго ми беше на ума. Дните си минават, а аз нещо съм оперирана от чувствителност.. Хем ми е супер интересно и отпускащо на работа, свикнах, хем ми е едно такова равно.. вероятно е някаква защитна реакция.. или.. наистина не зная, защото така лесно да преживея това, което преживях и да не ми е тъжно да си говоря за бившия доста пред хората.. ама така едно.. равно, все едно е било в друг живот. И то просто заради общи случки и спомени, никакъв елемент на носталгия, тъга и всякакви такива сърцераздирателности характерни за мене в миналото например, сякаш наистина това, дето стана си беше най-нормалното нещо, което можеше да се случи.  Говоря сякаш ми е стар приятел или като някой, с който просто сме имали нещо като общ път за известно време, но вече нямаме, животът си продължава и толкова. Но то какъв ти приятел. Ние престанахме всякакви контакти. Не мога да кажа,че ми липсва, но ако продължи така вероятно ще взема гумичката и целия той ще си остане в някоя забутана кутия със спомени. Интересното е,че дори и да се засичаме из скайпове не ми дразни очите както ми ги дразни светията на бонзаите и съселите например. Или дразнеше по-скоро 🙂 И той. Ама също изчезна, тъй че със или без. И от това съм оперирана.

Туй то е щастливото.

Май месец наближава от друга страна и уж не мисля много-много, но онази лотария, в която участвахме с Теди приближава и не ми се ще да ми се размътва много водата. Ако не ни изтеглят просто всичко ще мине и замине като някаква част от .. де да знам. Като стана дума и за малката, напоследък и с нея едни такива състояния, сякаш баба й се занимава и работи много повече с нея. Аз бързам да се прибера от работа и да се кьофна на компа, където не ме очакват кой знае колко интересни неща.. и като казах интересни.. сега ми хрумва, че съм изпуснала нещо много, ама много важно на страниците на блога ми. А именно пътеписът и разказите за Дряново и какво правихме там с „мойте хора“. Това вероятно ще се случи утре, тъй като за тази сутрин си изгърмях патроните.

От друга страна времето се стопли и пролетта иде, без майтап. Аз все още не съм видяла своя щъркел. За това пък тъй съм се жлътнала с един лак, че се забелязвам от сто километра. Може да съм в някаква криза.. само дето да не си меня вкусовете към цвета на косата, а към цветовете на лаковете. Вече все по-рядко си слагам червен лак. Освен това и колелото подкарах. Тази седмица ще се случва да излизаме на вън да ритаме топка и да се мъчим да оцелваме баскетболни кошове, както вчера например. 

Времето накъсява и аз се ориентирам към приключване тук. Но скоро пак поемам с пълна сила 🙂

Вашият коментар

