ХА!

Или:

„wordpress.com is no longer available.

This blog has been archived or suspended for a violation of our Terms of Service.
For more information and to contact us please read this support document.“

Или как може да ти се затрият близо 5 години писане..

За едното ти нищо.

Прибирам аз след първия си уж работен ден и викам я да видя “ Ко стаа, мо стаа“ из блогчето, кой ме е навестявал, кой от предпочитаните ми блогери е прописал нещо ново..

И  какво заварвам?!

Ей ти на горния текст!

Седя и се чудя от половин час за какво иде реч, и не знам по какви случайности в настоящия момент пиша ли пиша, и се чудя що аджеба са ми спрели блога.. и постоянно се появява тоя надпис. Но мисля,че стигам до заключението,че админите на уърдпреса са решили, че в горната лента няма нужда от два еднакви бутона.. знам ли ги. Все пак им драснах един ред да ме осветлят.

Но.. абе само това искам да напиша.

Относно работния ми ден.. тепърва ще става шоуто.

Днес само се блещих и се чудех как тъй ще извършвам повече психологическа работа и ще помагам на дете с аутизъм.. Примерно.

WTF?

Абе не че няма да се справя.. и все пак ми е странно.

Не че съм некадърна.. ама съм некомпетентна.

Време е да се самонауча и на още сто хиляди други неща.. а труд и творчеството ми се оказа лееееко в страни.

Повече ще се изявявам като театрал 🙂

Вашият коментар

