Лошите момчета с добри сърца

Та така.

Има ли такова животно?
Или е романтична фикция? А лошо ли е да предпочиташ такива? И наистина ли ги предпочитат много женски?

Вероятно ги предпочитат заради собственета си незадоволеност от към приключения. Но май по-добре да говоря за себе си.

И днес, въпреки че не търся драма, съм готова да се захласна като някакво тийнче точно по такъв тип мъж. Провокира ме един от всичките епизоди на един сериал, в който ти Адашке, моя ненагледна ме запали и отново ме върна. Та.. мъжетте тип Ханк.. абе.. много ме кефят. Но май всяко чудо е за три дни, докато не разберем, че лошите момчета с добрите сърца са прецакани и повредени невъзвратимо. Действително невъзвратимо.

И все пак тръпката, господа, госпожи и госпожици.. тръпката :)!

Къде е тя?

Аз не мога да спра да я търся, лично за себе си не мога да спра да искам, да я имам и да се стремя към нея. То е като нещо, което веднъж опиташ ли го просто не само че не намираш сили да го спреш, то и не искаш да го спреш. Това е нещото, което те държи жив.. ама наистина. Така почваш изведнъж да осъзнаваш,че имаш крака, ръце, мозък.. Или неналичие на такъв. Но това просто те кара да искаш да си още по безмозъчен от колкото си. Без да се страхуваш от това, просто то те кара да живееш, да дишаш, ама ей тъй наистина.

От друга страна..

Снощи излизах малко сред хора.. не беше никак зле, благодаря ти каката,че пак ме почерпи, един ден ще ти върна два пъти по толкова бири, колкото си ме черпила през годините 🙂

Та.. според голямата ми сестра е притеснително това,че на мене малко внимание да ми обърнели аз съм била готова да литна. Аз не смятам,че е така. Не смятам и че мераците ми относно един мъж, който очевидно не отговаря на тях със същия интензитет като мен е някакво нанадолнище или фикция, или нещо страшно по което вървя. Аз просто им се наслаждавам.

На мераците 🙂

Дори и на невъзможността им да се случат. Все едно живея в книга, или в „Доктор Куин Лечителката“ ако щеш.

Животът ми е толкова лишен от живот. Че някакси трябва да си го създам.. макар и илюзорно.

И за още нещо се сещам.. нещо, което определено е някак притеснително. Или не е.. нямам идея. Все повече се връщам назад във времето с моите около 10 мъже и с това кой какво защо. И с кой ми е било най-добре, с кой е имало най-много тръпка, с кой е имало най-много бъдеще, кой е трябвало да захвърля още преди да започна да имам нещо с него.

И.. в главата ми от всички е останал единствено Парапланко.. и всичко опира до там защо някои хора не сме имали щастието да ги срещнем „навреме“ точно когато трябва, точно когато си бил готов да бъдеш с тях.. и да останеш с тях. Не искам да живея с миналото.. но някакси ми се искаше миналото да ми помогне с настоящето. Само дето не се получава така. И сега се улавям,че си падам по мъже тип Панайот с бензин вкръвта. И то много, ама много. Улавям се,че и с Венци до голяма степен беше така. Влюбих се в лудостта му, в непокорността му и всичко там, което показваше пред всички.. само дето както при Панайот, така и при Венци нещата се оказаха само показност. Аз също се имам за Василиса Прекрасна, неповторима, различна.. но осъзнавам,че съм само един човек – хем различен, хем с нищо повече, повече от останалите хора. Това,че постоянно съм недоволна и постоянно искам.. или че все съм недоволна не смятам,че ме събаря, повече ме издига. То е като онази сентенция, мисля на Ницше, че трябва да искаме невъзможното, че попътя на това искане и „сбъдване“ да сбъднем някоя невидяна до тоя момент възможност.

Та времето си тече.. и аз вярвам..

На прага на все по напредващите си години.

Вярвам,че войната не е загубена и тихата война, която водя със себе си и с всички не е прключила. Има още много какво да видя, много какво да науча.. а до тогава ще живея в оная фикция и ще се връщам в миналото си, в настоящето и в бъдещето, ще си го пресъздавам, ще си го фантазирам, ще си го представям. То е като игрите, които играем като деца, за да се подготвим за истинските игри на живота. От тоя тип. От друга страна виждам, че съм склонна да допускам едни и същи грешки. Наскоро се оказах в един разговор с един мъж, който е приятел на бившия ми.. не знам с него дали бихме се познавали.. но той каза нещо за себе си, което.. някакси..

Зачудих се кой е  по-добрият начин. 

Дали опитът действително е начин. Почти му завиждам, на човека.. На моята възраст е, но каза,че до сега не е имал никаква сериозна връзка. Защото ако е имал такава връзка, то тя щяла била да се окаже единствената. И аз.. наистина не знам и не мога да дам отговори каква е формулата на успеха :).

Да си търпелив, да си разумен, да не си толкова емоционален, да не проявяваш страх.. ама нали, ако едни чувства са истински явно си точно такъв, какъвто не трябва да бъдеш и то точно това е в реда на нещата.

Но човек, който основно е страдал, е склонен да откъсне крилете на щастието си само от страх да не би някой друг да му ги откъсне, само от страх, защото в противен случай тоя процес няма да бъде контролиран от самия него. И така болката ще е още по-силна.

One Response to Лошите момчета с добри сърца

  1. Каката каза:

    Ха, не ме отписвай, не съм приключила още с черпенето 😉 Пък и за напиване човек никога не би трябвало да има нужда от оправдание.
    Относно другото…не смятам че чак си готова да литнеш като ти обърнат малко внимание, но определено ставаш по-необективна, а това винаги крие опасност от грешки. Не че човек винаги на 100 процента трябва да държи юздите, просто е хубаво да си има едно наум. Освен това животът ти не е лишен от живот. Това че е не е постоянно наситен със събития не може да бъде единствен критерий. Илюзиите пък до определена степен са си добре дошли 🙂
    И не, не вярвам в лошите момчета с добри сърца. Това е женска фантазия тип „красавицата и звяра“. Всички жени минаваме през тая фаза, само че някои остават до живот да си я изживяват. Нещастно при това.

Вашият коментар

