Времето си тече…

И става все по-ясно.

И все по-слънчево.

Кафето ми е по-силно от обикновено, но цветът му е по-черен, заради светлината, която го е обградила.

Пролетта е тук.

Вчерашния ден беше 8 март.

Денят на мама.

Попаднах за момент в една полемика.. ама нужно ли е, ама празник ли е..

Аз не съм много сигурна.

Никой не се скъса да ми честити, празникът за мен си беше личен и официално отбеляза началото на пролетта. Малката не беше на градина,че беше понастинала, но времето беше топло.. а днес ще е още по-топло. Излязохме на разходка и видяхме първата си лисича опашка  и първия си синчец.

IMG_2174

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Видяхме и това :

IMG_2150 IMG_2167

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Както и визуално стана ясно, пролетта вече е тук.

И денят не беше зле. Ама никак. Сътворихме с детето една парцалена кукла, на която тя нарисува лицето 🙂

IMG_2287 IMG_2291

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Докато се усетим и то стана време за сън.

Дори ми се допи вино.

По едно време доста се бях разпила. От мъка ли, що ли.. сега беше, защото някак съм си изработила деня.

Днес ще накарам дядо й на Теди да й напомпи гумите на колелото и да го подкарваме на някъде. Но днешния ден е едва в началото си.

И още е „Весели крачета“ с аромат на кафе. Виж кафето ми е по-трудно да го спирам, не че не се е случвало.

Снощи стоях до късно и чатих с едно човекоподобно. И бях малко груба. Тъй де… не се сдържах да споделя истинското си мнение за културистите, или тия маймунообразни мъже, които така са си напомпали мускулите,че вече нямат почти нищо общо с човешкото. И който не могат да си стигнат дупето примерно като акат, за да си го избършат, щото мускулите им пречат. Буквално. Та.. какво .. чатът беше интересен, може и да продължи, а може и не.. Благодарение на директността ми, която ми поискаха. Но.. нямаше как да не се облещя. Не знам, за мен е супер тъпо при положение,че мъжете могат да са толкова много красиви и с перфектни тела,че в един момент така се увличат  и  се прецакват. И аргументът „така по-добре, от колкото с шкембе“ не вАжи. Напомнят ми за анорексиците, които нямат реална представа за образа си. Струва им се,че са все по-дебели докато се стопяват до невидимост. А тия.. те навярно гледат всеки сантиметър от тялото си, всяко едно мускулче по него и се стремят всяко едно мускулче да го напомпат.. Бившият ми има много хубаво тяло, може според много стандарти да е хърбав, Но си беше естествен такъв един. И все се майтапех,че все едно виждам учебник по анатомия като го гледам.Докато ония маймунообразни са си стряскащи. Такъв като Венци ти се иска да го оближеш, а такъв като ония.. иска му се на човек да побягне с писъци. Но никой не е длъжен да спи с такива хора. Имам предвид,че бих излязла с такъв мъж, бих си пила бирата с него.. но едва ли бих си легнала в едно легло с него, ако мислим да го събаряме де.

С Петърчо пак нещо почнахме да си губим следите. Случва се от време навреме. Няма кой знае какво да го коментирам.

Просто поредната констатация.

Опитвам се да бъда реалист.

Скоро, в най-скоро време трябва да ида и да си подновя татуса, крайно време е. Но нямам пукнат лев. В същото време ми се иска да е преди да идем на Дряново с шуменци. Времето става все по-хубаво и не ми се ще да я излагам на слънце таз мойта танцуваща с жеравите мома.

Та докато си го помисля и му го написах на човека, татуиста. Мислех да ходя с един момък от Раднево да се бодем заедно, но той спря да се вяска и когато се вясне все обяснява как съжалявал,че го няма и как това щяло да се промени.  Докато се промени.. се забравихме.

Аз докато чакам този или онзи, лятото дойде.

И сам войнът е войн. Та сега имам малко пари и ще използвам докато мога, преди да се пусна по къс ръкав лятото.

Та такива неща..

Вашият коментар

