Алчна съм

Алчна съм за истински хора.

Алчна съм да познавам  само пеперуди.

Знам,че е е нахално, но.. просто имам нужда от това. Не че не ги знам,че ги има. Даже познавам такива. Но.. пак си ги искам. Само тях.

За винаги в живота.

Вчера  имаше празненство в детската градина.. всичко ок.. но се чувствам никак не на място с останалите майки и техния „кооператив“. Тъпо ми е някво. Децата ни са приятелчета, но за мене тия хора са мега гига чужди. Не са някакви гадни, просто нямаме никаква връзка. Те не ме познават, а и аз не искам да ме познават, но е тъпо да се засичаме по разни такива мероприятия. Тогава съм най не на мястото си.

И още нещо. Снощи беше доста хубав и наситен с емоции ден. От плюсови, до изнервени и щастливи.

Вчерашния ден беше на мен и на Теди. Въпреки,че не се познах на рисунката, в която ме е нарисувала.. незнайно защо с такъв цвят на косата.. но за това ще видите после. Снощи беше празненството по случай „Празникът на мама“. Денят започна с ранно ставане, тъй като детската градина си зовеше детето.. и аз си й го дадох 🙂 В 12 часа обратно си я взех, защото беше време да я водя по-късно на логопед. Минах през банята, изкъпах се, натоках се, детето също и айде в града. Имах бойна задача в тоя ден да се случат много неща.Да сваря куриера, който супер скорострелно ми донесе подаръка за рождения ден на майка ми. Впрочем вчера и майка ми рожденичка беше. Та сварих куриера.. После трябваше в града много да се бърза. На път за логопедката трябваше да купя две цветета. Едното от името на баща ми за празника на маман, а другото от мен, то е за утрешния ден от мен 🙂 Трябваше да взема парите от куриерската фирма, които Николай ми изпрати ( впрочем повече от навреме), трябваше ида купя шарен чорапогащник за тоалета на детито.

Ето го и тоалета де 🙂 Тя сама си го хареса и се скъса вечерта преди вчера да ми се кланя, да ми благодари и да ми се обяснява в любов от радост за тая шарена рокля. И после сън не я лови. Искаше с нея да спи.

Изображение

Та стигаме ние до логопедката.

На момата й се спеше, беше невъобразимо разлигавена и неконцентрирана.

Викам си: „Вапцахме я“.

Пак ще ме нахокат,че съм я разлигавила, не съм я научила на послушание и това как вироглавието й ще ми се стовари с всичка сила , когато тя порасте. Така и стана. Логопедката впрочем е готина мацка. В което ме увери и една случайна среща с една мома, която реши да ми я препоръча без да знае,че аз вече водя Теди при нея. Тая мома впрочем много ни харесваше като двойка с Халваджиев.. но не посмях да й кажа,че нещата са окончателно финализирани. Както и да е. Логопедката се издразни на малката и не че се издразни, но каза повече да не присъствам на уроците, щото тя като се кара на детето и то отива при мен да го защитавам. Та.. вече като я водя ще я оставям там сама с нея да се оправят. Тъй като наша Теодорка е изключително неконцентрирана. Работата върви обаче доста добре.

Като си отидохме от там, минахме през един магазин и о, чудо, намерих що годе хубав цветен чорапогащник. Купих го и на тагадък към спирката. Да не изпуснем автобуса. Тържеството в градината приближаваше и трябваше да си приготвя детито за него. Как да е замъкнахме се до в къщи докато трябваше да бързаме, а това мойто се влачеше и си тътреше краката, и мрънкаше колко е гладна.  Нямахме почти никакво време. Набързо й стоварих две сухи пасти да я позаситя, тя обаче след тях тръгна да яде една студена принцеса, която не бях изяла, щото не ми беше останало време. И нея омете, и с нови сили облякохме по-горния тоалет.

Отиваме ние към градината и там отпред „кокошките“ се бяха събрали с китки. Поздравих нескопосано, подминах ги и си заведох детето. Празникът не беше зле. Аз повече снимах. И без това както споменах по-горе околната компания не е моята. Нито аз съм тяхната. До мен имаше една мома, дето не беше много наясно и тя поне си говореше с мене. Все тая. Върхът беше, когато трябваше да си познаем сами подаръците. А те представляваха рисунка, на която всяко дете е нарисувало майка си и всяка майка трябваше да се познае сама. Аз не се познах.

Теди друг път рисува много по-различно и точно тоя й стил беше ми непонятен..

Навярно трябваше да се надуя, защото май единствената рисунка с двама души на нея,беше тази на Теодорка. А именно, тя нарисувала и мене, и нея :

Изображение

Не съм сигурна и поради каква причина бях само глава с рижава глава. И при това мязам на лъв. И имам вампирски очи. То не че едно от прозвищата ми не е Вампи. Но детито от къде да знае. Та май и вампир не го знае какво е. И да не знае, има си го в къщи 🙂 Ето и задната част на рисунката:

IMG_2127

По-късно може и да добавя клипче с част от празника. Добре го бяха измислили учителките впрочем, защото по едно време решиха да правят дискотека и поканиха родителите да станат и да танцуват с децата на песента за гуменото мече. Аз както казах компанията на мамите не ми е от най-приятната тъй като не се вписвам в нея. Но майната му. Ся за дискотеката няма да се скъпя нали, пък и песента я знаем. Да не би пък да си правим първата дискотека с момата.. айди де, даже и разни нови чупки, стойки и движения направих, че имаше дечица, които и те почнаха тъй да танцуват. Абе сладурчета бяха. Виж за детитата нямам забележки, има много сладки дечица, те кои ли не са.. но вероятно има и такива, пепел мми на езика 🙂

Следпразника се прибрахме към друг празник – рождения ден на маман.

Абе изобщо натоварен ден си беше.

От тия, които най-много ги обичам.

Хората се изморяват от работа, а аз от не-работа.

Ако до някоя възраст съм била флегма, сега съм коренно различна.

Червеи в дупето е много слабо казано.

Детито като го гледам това „до една възраст“ при него не важи, щото то и сега си е с червеи в дупето 🙂 Да ми е живо и здраво. Настрани от скуката и лекото униние, което ме беше налегнало. задава се нещо прекрасно с шуменската ми компания в края на март. Толкова време не можах да ида до Шумен, сега Шумен дойде на някакво средно положение. Та съм сигурна,че ще си изкарам готино. А и са все хубави хора там. Ще разказвам като стане де. Вече сме резервирали там една къща за гости и ще видим как ще мине. За новата работа още не са ме извикали, но пък поне имам предостатъчно време да се настроя за нея.

Вашият коментар

