Музата ми е аут или (част от) списък с кусурите на една Кекла

Факт.

Аут е.

Пише ми се, а някак съм си поставила кранчето.

Почвам и спирам.

Действа ми се с метафори, но не ми е и чак толкова забавно.

Постоянно варирам с разни настроения тип отчаяние, после самонадеяност, че баси светът не само не свършва, ами започва, после увесвам нос, че нещата не ми вървят и печеля, или губя време.

Фен съм на истинските мъже, понякога съм срещала такива, понякога – не.

Истинските мъже, които ще направят от мен истинска жена.

Мога да бъда главнокомандващ, но не искам.

Не това е моето призвание.

Искам да се развивам, да ми помогнат да се развивам, да бъда развивана, а не аз да се боря и да развивам някой друг.

За някои неща аз съм тази консервативната, оная обикновена женица, която не иска да поема нещата в свои ръце, а да има някой мъж, дето ще мисли за нейния интерес, ще тропа на масата и ще сложи на нея собственото си благо, общото им благо.

Вместо да избива комплексите си и неуредените родителски-детски отношения.

Супер несериозно е нещо такова и в наши дни да пречи на една уж здрава връзка.

На мен лично ми е много интересно как хора, които никак, ама никак не ме познават, които не знаят буквално как изглежда едното ми око и дългия ми нос, камо ли да са ме помирисвали с такава категоричност да твърдят това:

1. Тя е  златотърсачка.

2. Отглежда копеле с баща циганин.

3. Кой е този баща, защо нищо не знаем за нещо за него?

(Овчариииии.. ама вие и за мене нищо не знаете!)

4. Ама това дете е много буйно, не ме кефи!

(Екстрементииии, върнете се обратно от там дето сте излезли, барем не ми парфюмирате света, който съм си създала, макар и залепен, ама поне е цветен и топъл и истински.)

4. Абе, аз говорих с една врачка.Тя предрече,че няма да сте заедно. За това раздели се с нея. Тая врачка каквото каже – истина е, слушай мене!

(Ама дърта кранто такава недо..любена, ходи си удари една злобарка у сауната и спри да си вреш дваж по-дългия нос от мене, и да плюеш баластрата си, и да внушаваш,че ти не плюеш, а къпеш. Ходи си наври неосъществения дебел задник в нечий… и спри да се навираш там, където не ти е работа!

О-о, какви хора боже по тоя свят боже!)

5. А.. тя иска да ти вземе парите, тя интерес има от тебе. Това няма да го позволим, щото те о-би-ча-ме.

(е такава обич – мерси. Колкото ти съчувствам аз на тебе за тая обич, толкоз и ме е страх да не се залепи за мене същата тая обич. )

6. А-а, ама вземи другата сестра. Виж колко много си приличат.

no coment

7. Аре ма, какво се помайваш, вземи нарежи една салата! Ама що си нарязала всичките краставици!

(Не знам всичките ли са, но една със сигурност съм пропуснала, „тате“.)

8. Стига си седяла, търпя един път, вече не търпя! Мързел, Богданка, майка ти на нищо не те е научила?

(Майка ми ме научи да обичам живота. Майка ми ме научи, че „Кръвта не прави семейството, любовта го прави.)

Хора дребни душици като вас могат само да им дишат прахта на такива като мен.

Хора изявяващи се като „аристокрация“ и невероятното семейство е добре  да се постараят и да заровят по-добре червеите в него, щото червеите мърдат.

Виждат се.

Ако ще на сто циганина да дадеш стотинки, собствените ти грехове спрямо собствените ти деца така няма да ги изкупиш.

Любовта ти към децата ще ги погуби.

Любовта ти към тях е на път да погуби и моята любов.

Да не дава господ един ден да стигна до там да поставям Теди в положение да избира между родителската обич и тази към някой мъж!

Да не дава господ да причиня такава мъка на детето си.

Но преди всичко аз съм човек и майка.

Човек трябва да се обича сам себе си.

Детето трябва да бъде обичано.

ОТ ВСИЧКИ.

И ако не мога да получа одобрение от другите, ако постоянно ме плюят и си измислят приказки от хиляда и една нощ.. той господ вижда.

2 Responses to Музата ми е аут или (част от) списък с кусурите на една Кекла

  1. tsvetoliush каза:

    Ох, направо не знам какво да ти напиша. Знаех си, че това мълчание дето направи, или ще е за нещо много хубаво,или за нещо много кофти. Ама направо не мога да повярвам как съществуват такива хора в наши дни, не си ли останаха в миналото, където им е мястото, бахти мръсните души… Супер възмутена съм. А ти заслужаваш най-прекрасните неща. И ако можеш – махни с ръка и карай напред. Без да ги мислиш. Заради собственото си спокойствие. Смей им се. Това заслужават и нищо друго.
    А твоят човек, ако наистина е твой, ще държи ръката ти винаги и ще намери баланса.

    Цвети (Sway)

  2. keklanka каза:

    В последните ти думи се крие истината, Цвети. Надявам се това, което търпя в момента да е оправдано и да има защо.. защото в противен случай ще се окаже, че съм доста по-мека от колкото ми се иска да бъда. Не всичко е чак толкова лошо, има и хубави неща, но покрай тия работи, които ме връхлитат всекидневно и се чувствам наистина незащитена и несигурна ми е трудно да се зарадвам на хубавото.

Вашият коментар

