Серия

Правя си серия тука.

С писането.

И вчера казах,че едва ли ще тръгна да дърпам музика на Мариза от нета, ама взех,че си пуснах на посоки някаква нейна плейлиста в ю туб и като гледам доста е зарибяващо. Имам повече време сутрин за разни такива мисли и моткане докато ми се стопли стаята и водата за баня.

Любимият ми има проблеми тия дни с телефона, фактически май  няма телефон и не сме се чували. Нямам идея какво става с любимия, дано да е ок. Що се отнася до мен – почна да ми става интересно на работа. От една страна да работиш сам си има неизменните предимства, ама сега като сме в двоен състав ми е така хубаво. Бъзици, философствания, закачки, флиртуване дори. Просто ми е някакво такова семейно. А наближава времето да си тръгвам, въпреки че май имам повече от две седмици както аз си мисля, защото уж имам още да обучавам заместничката ми, а и тя май много не й се иска да заминавам, а и не само тя май.. абе не знам. Както се обяснявам каква съм задръстена и захлюпена, сега пък се чувствам курназ. Може би защото съм поне мъничко в свои води и поотпочинала. Ама вчера ми беше и малко носталгично и тъжно, че не можах да имам повече дружки и както се хвалех къде съм била и те ми се чудиха какво толкоз й харесвам на София аз се сетих, че ми липсват наистина много всички ония контакти с хора пръснати в няколкото краища на страната и както се хиля и ми става много тъжно,че в Казанлък нямам компания и среда.

Но много се радвам и на малкото време прекарано с истински хора, дори и неадекватността ми малко да бе прекалена. Аз и вчера не можех да вляза в ритъм доста дълго време, добре че нямахме много работа. И сега някак не ме свърта. То пък кога ли ме е. Почти не се виждам тия дни с детето. Баща й снощи се обади и ми е пратил пари отделно и за подаръче, та трябва и да избирам.

И той с какви новини ме застреля, и на него не му е било скучно май 🙂 То майтап майтап, ама не е бил далече и от това да се раздели с живота си. За щастие всичко е минало без физически травми, обаче направо ми разказа история като по филмите и аз както бях една такава заспала и меланхолична като звънна и тъй се оживих и почнах да разказвам на останалите какви неща ставали по Варна.

По всяка вероятност няма да ходя с Венци до Варна за тоя контейнер, защото няма точна дата за това и не зная кой ден да си го пиша за свободен, пък и нещо почнах да се разколебавам. Почнах да се притеснявам,че ще е много нервен тогава и не съм сигурна до колко ще е добре да съм там, хем и за хамалин ще ме използват и няма да мога и без това да се видя с никой от моите хора, то се отива там работа да се върши. И може и да си остана още малко на работа, за да изкарам някоя стинка,

Страх ме е да си покажа носа на вън. На всякъде май имало вече сняг, пък на мен не ми се иска, тъй като офисът е доста хладничък. Времето си напредва, а на мен ми е студ. Малко ми е странно да се запратя в банята като ми е още едно такова нощно, в никакъв случай сутрешно, даже отново ме изби на песните на Sharon..

https://www.youtube.com/watch?v=ue_C-HHfAUo

Изобщо не му е времето, но като попаднах на тая песен и тъй ми пасна.. и то от Мариза, скочих на това 🙂

Ф.. трябва да си събирам чарковете и да действам. Па какво има да му се действа 🙂 Животът си тече и не пита. Аз и днес ще съм в супер приповдигнато и весело настроение, не се преструвам, но в същото време то е като някаква тапа за истинското ми състояние и в момента както не обичам работата си, се радвам, че я има, защото успявам благодарение на нея и хората там да се задържа на повърхността. Но то ще е за около 2 седмици и сега всичко е интересно, защото е за кратко и нямаме много време, за да се караме, драчим или да делим нещо.

Аз ще се приготвям сега. Малко фръц-тръц в банята и пред огледалото.. и бой към поредния ден.

Вашият коментар

