Започна обратното броене

Та… Нещата лека полека се нареждат. Този месец и малко повече кинти изкарах, освен това като знам, че работата привършва и не ми тежи толкоз много. Ако не броим вчерашния ден, който ми се видя особено тежък. Тръгна ми доста назад, дори закъснях с приключването на деня. Вече имам заместничка със сигурност, скоро подписва договор и така. И нов куриер си имаме. И то кой. Не знам дали преди време бях споменала за една лисица, дето искаше да почва на мото място да работи, интересен човек, дето ставаше да работи и в същото време мен лично щеше да ме притесни, ако трябваше да го обучавам. По стечение на обстоятелствата и панаирджийската същност на моята баш шефка, Миризлен бе отстранен от работа. Нещо което аз считам за грешка въпреки миризмата му, тъй като доста добре работи. И за отрицателно време бе свикано ново интервю, и в един ден бяха назначени и мой заместник, и заместник на куриера. Като тоя на куриера се оказа не кой да е, ами един Драгомирчо. Сега не ми се стори чак толкоз готин, па и да беше. Не знам, доста напрегнат и изнервен ден беше снощи и нямах време да се шашкам и да се зазяпвам по други мъже. Просто първо ме впечатли, та и сега му го признавам,че изглежда доста прозорливо дете, нещо, което мен си ме впечатлява. Което не означава,че се зазяпвам повече от необходимото. Любовта ми наближава да се върне и ще се радвам на него, обаче една част от мен остава с впечатлението,че ще има глад от към излизане напред-назад, сред хора и различна среда от вкъщи. И сега в една известна степен се наслаждавам на времето на работа, тъй като ще има една част от него, която ще ми липсва. Заместничката ми също се оказа от Бузовград, но някакъв пришълец, който не ме познава, нито аз нея, което е идеално. Изглежда стриктна и работлива и дано издържи някой месец.. схваща бързо и така.. Даже и ще ме взима от тука и ще ме връща от работа. Предложиха ми да остана още малко докато я обуча добре и аз честно се колебая мъничко. Едно защото така или иначе няма да й откажа да й помогна, защото знам, че доста неща няма да мога да й покажа, друго защото ще изкарам още малко пари. Не ме бива да обучавам много обаче,не се чувствам никак добра в това, тъй като самата аз продължавам да се уча постоянно.

С Венци не сме се чували, че и днес не сме се засичали, от работа вече не мога да чатя. Не остана време и да се прибира и много се надявам и всичко да е наред.

В събота пък за отрицателно време ще се пренеса в София на концерт на една мома на име Мариза. Интересното е,че всичко стана много на бързо и спонтанно. Доста интересно ще се получи, тъй като на концерт май не се сещам да съм ходила и в случая тъй като почти не познавам творчеството й, ще се запозная с него направо от извора. Сестра ми предложи да ме черпи, а на мен малко ми трябва и имам някой лев на страна все още, и ще действам.

В неделя мисля малко да се видя с Димитраки, с който нямам много допирни точки тия дни, ама аз пък с кой ли имам.. и като се видим за малко и ще хващам влака за обратно. Надявам се да мога и до Шумен да ида за няколко дни, този път вероятно с Венци ще е, макар че една част от мен не иска да е с него, защото примерно искам да се видя и със Стефанаки, пък не мисля че ще им е много комфортно заедно, ако ги събера. Но за това има време.

Истината от всичко е,че след прекараното лято ми е притеснено каква ще е зимата.

Вашият коментар

