Тъй ще е тя

Едно от нещата, които се стремя да избягвам е това да влизам в конфликт с хората.

Най-тъпото е, че напоследък явно все това  не правя и все има един конкретен докачлив около мен, който е в състояние да срине и без това крехката ми нервна система. Аз като цяло съм доста уравновесен човек, но си имам едни по-слаби и не особено контролирани части от характера, които влязоха в разрез с нечии други..и стана тя каквато стана.

Наистина за пръв път се сблъсквам с някой, който така бързо пали от най-дребното и после имам честта да видя това дребното как става на слон с размерите на слънчевата система.

Като обикновено се използват разни кофти думи и изрази, които навярно не са мислени наистина.

Това беше и моето първо впечатление.

Обаче, когато тия думи и слонове се повторят няколко пъти в мен почва да рови един червей и червената пътека вече е постлана.

Когато ми повторят нещо повече от един-два пъти се замислям наистина дали няма нещо вярно в цялата тая помия, па макар да зная, че по-скоро няма.

Хората неслучайно са казали първо да се премисли, а после да се реже.

Факт е, че ми идва в повече.

Ама наистина.

Все съм си мислела, че в някои сфери от живота си ще се боря и ще се ядосвам за неща, които наистина си заслужават.. Тъй де, някак да е оправдан нервния ми срив. А то какво?!

Напоследък съм доста изморена и не ми се занимава с нищо. Не ми харесва това, което виждам, не ми харесва да се убеждавам, че всичко в действителност е наред.

Искам да изляза с някой, да изпием по бира да пофлиртуваме, да се полигавим и кой от където е.

Вашият коментар

