Почивен ден

Ами.. доживях заветната неделя и ми е малко.. хахаво.

Остава седмица до големия ден, началото на двата месеца.

Пия кафе и дремуцам.

Надявах си да си поспя повече днес, но не би. Мойта мома, горещо й е явно, и вече не се ограничава да спи в нейната част на леглото. Спи по диагонал и ме избугва.. да не говорим, че аз отидох в нейнта част и резултатът беше, че се изръси от леглото 🙂 Голямо шмате е дори и когато спи. Сега би трябвало да скоча и да забъркам някоя палачинка, ама.. нещо не ми се ходи още. Ще илоча кафето и закуската ще е късна. И без това ядящият в нашегто малко семейство не е много по яденето и навярно това ще й е закускообед. Добре че е леля й да помага.

Относно мен.. вчера поутихнаха любовните бури след няколко дневно мълчание, повече от моя страна. Дните ми не бяха чак толкова зле иначе. Доста време не се бях засичала с Митачето, едно свежо дете и даже и на лаф мохабет го обърнахме.

Нема такава забава 🙂

И с него може да се запозная тия дни. Следващата седмица навярно ще е наситена с доста емоции. Надявам се работата да няма нищо общо с тях.

Оня ден куриера ме набута с пари и то съм сигурна,че не е било нарочно, но е факт.

Е ще ми е като обеца на ухото грешката, която направих, за да няма друг път такива недоразумения. Щото аз парите не ги бера от дърветата така или иначе. Имах разни главоболия и нерви отново, то не е нищо чудно де, но да се надяваме че нещата лека полека ще влязат в норма.

Може в следващите седмици да се сдобия с ново колело, стига да намеря такова, което струва малко пари и кара добре 🙂

Отново почнах да си облагородявам аквариума. Все купувам рибоци и уж не ми умират кой знае колко, а все ми се струват малко. Нямам чувството,че не се справям с акваристиката, общо взето гледам да имам по-малко капризни риби, щото не съм от тия, дето ще слагат разни препарати във водата, нито някакви лековити храни. Аквариума ми има достатъчно количество планорбиси и въпреки че пасат водорасли, май не са чак толкова ящни и не ми пречат. Ампулариите ми пък едни дебели дебели и в същото време последната седмица след няколко месечно живеене при мен, взеха,че пукнаха две, а останалите охлюви ги оглозгаха. Празно нема. И освен това си купих две златни рибки. Бях доста против тях по принцип, но не знам какво ме накаца. Повечето ми рибоци са едни дребосъци, почти не мога да ги видя. Някои доста пораснаха, ама дребни породи де. Ама 120 литра аквариум… и викам требе да си имам 1-2 тъй да правят калабалъка. Вчера се сдобих и с едно дърто сомче плюс още две бебета, дето обичат да седят със залепнали усти по аквариума. Макар че тях почти не мога да ги видя, щото буквално ми се сливат с камънаците в аквариума. Общо взето стана манджа с грозде.

Освен това след като ми откраднаха колелото и карам чуждото, станах по-смела зад кормилото. Тъй като не ща да се разделям и за секунда с него и почнах да придобивам смелост и да го карам по главни улици, светофари и между коли, дори и да съм пишман познавач на правилата за движение по пътищата. Но някакси успявам да налучкам правилния път, тъй като до сега нямам случаи с изнервени шофьори, бибитки и рискови ситуации. Пу, че съм добра бре.. умрЕ сиганката, дето ме хвалеше 🙂 И аз хубаво си точа лигите за колелце, ама и кинтите ми никакви ги няма, въпреки че вече ми дадоха една част от заплатката.

Успях снощи да сваря вода и имам две перални изпрани дрехи, които чакат да ги простра. Мамито май вече получава обрив от това да се качва в кочинката ми и взе,че си купи това пералня. Може и да е, щото не щяла да се качва по тия стълби до моя етаж и се изморявала.. не знам. Но знам,че аз май си имам вече моя пералня 😀 И още по-малко ще ми се качват от долу на горния етаж.

А.. и още нещо.

Вече нямаме кози. Скоро и козлета няма да имаме. Мен това много ме радва, щото първо си е хамалогия за нашите, второ не могат да ме убедят мен да се занимавам  и да им помагам и най-важното – тия животинки са огромен източник на бълхи. Котките и кучетата ряпа да ядат като приносители на тая напаст. И наистина мисля,че иде края на тия гадни буболечки. Не че аз на етажа си имам от тях де, тъй като нямах почти никакъв контакт с козльовците, но лятото както няма вода, горещо е и на долния етаж като се срещат.. и аз оня ден гордо гордо опръсках с някакъв препарат къщата, връчих го и на малката систър за долу и а дано се отървем от тия гадини. Аз не съм и срещала де.

Та такива ми ти работи. Тъка ми вече от вътре. Днес май здраво ще яхам метлата и ще пооправя тука. Не че е кой знае какъв бардак, ама нали очаквам да си имам мъж в леглото, трябва някакви приготовления да направя.

Пу, най-сетне.

Вашият коментар

