Лафове

„Те ти серат в устата, а ти им правиш еваллата.“

За едни лъжа, за други истина.

В превод, за който чете и не обича чак такова визуализиране и сравняване на нещата – означава как някой ти подлива вода, подиграва се не само зад гърба ти, ами и в очите ти, и ти въпреки това си намираш някакви „извинения“ и „оправдания“ пред самия себе си, за да го направиш по-хубав от колкото е. И той още НЕведнъж същия тоя човек/хора  ти сере в устата по тоя повод.

Обичайте се, бе хора! Не си го причинявайте сами на себе си! Няма как някой друг да ви защити в случай, когато вие самите сами трябва да защитавате и отстоявате себе си!

Някой ще се разпознае тука, който се разпознае, пак ще кажа да не се смята за центърЪТ 🙂 Защото едно нещо е само повод, но не и причина. Тоест в главата ми изникна тоя цитат по повод нещо реално случило се (в период), но тук не смятам нито да разказвам какво, нито защо конкретно, тъй като не са ми ясни много неща. Въпреки това, разграничавайки се от частния случай, просто отново вървя към принципното положение на нещата.

Съжалявам,че трябва да се обяснявам, в известна степен това тук е лично мое място и някак не ми си щеше да се превръща в достояние на хора, които могат да се разпознаят и да предизвикам някаква глупава първосигнална реакция. Ясно е, че напоследък търся от какво да се впечатля и някои наглед дребни неща просто ми напомнят как е устроен светът и хората в него. Тук не съм, за да съдя, макар понякога това да е именно мястото, където точно и явно осъждам, дори и да не съм права. Но да се върнем на темата.

За мене еднакво гадно и противно както да ти сере някой в устата, така и ти да си затваряш очите, дори да отиваш отново да ти го причинят. Въпреки очевидното неуважение и подигравка. Тук оставям настрана приказката, че враговете се били държали близо. Това е така, но когато имаш ясното съзнание, че врагът е способен наистина да ти навреди и трябва просто да си наясно какво става в главата му.

Аз лично съм много злопаметна, обидчива, чувствителна и ранима. Като повечето хора.. или женски. За мен е недопустимо да седя и да се хиля с някого на една маса, да го харесвам, да съм готова да направя много неща за него, а той да ми отвръща не с нищо, а с нещо, при това – негативно. И преди съм казвала,че мразя лъжите и лицемерите. Особено последните. Това за лицемерието не е просто дума. Това е нещо съчетаващо в себе си най-гадното, което може да съществува у някого. Лично аз когато знам, че някой си прави шоуто на мой гръб няма как да изпитам каквото и да е положително усещане от неговата компания. Вярвам и в това, което Иван Вазов написа в „Под Игото“:

„В рядка кал камък не хвърляй – ще те опръска“.

Излишните конфронтации не са за предпочитане с такива хора. Както и мълчанието и приемането ги такива каквито са.. в собствения ни живот. Смятам тук да осъдя самото приемане като израз на приемане не какво говно е човекът, а да го приема в моя дом, в моята душа. Приемам хората такива каквито са, когато са слаби, когато нещо не ми харесва в тях, но не е насочено пряко към мен, когато те държат на мен, когато те не ми мислят злото.

И не ми го причиняват.

Те тогава ги приемам.

Засягам и темата за доброто, злото и добрите намерения 🙂

Всеки човек си има начини, по които да се справи с дадена ситуация, но смятам е логично, когато си ограден от недоброжелатели и сеирджии да прекъснеш отношения с тях без да изискаш дори обяснения, когато нещата са повече от ясни. Обяснението в много ситуации е ненужно, когато искаш наистина да скъсаш окончателно с някой, който до този момент е бил част от живота ти. Шансът да ти обясни, който ти му даваш всъщност е мост, шанс той да възвърне предишното доверие. Когато нещата са повече от ясни няма смисъл от обяснения. Никакви.

Вашият коментар

