Необяснимо тъжен ден

Наистина ми е необяснимо.

Освен отново да впрегна някой дух дошъл от отвъдното за виновен.

Не знам.

Този път наистинане знам на какво се дължи. Няма причина.

На това отгоре е супер голям празник, детето ми е здраво и щастливо. Аз дори се наспах.. но за съжаление и физически ми е някакво зле. Не чак толкова,че да не се държа на краката си, или нещо подобно. Но обикновено имам обяснение за нещата, които ми се случват. В същото време едно неприятно усещане имам. По принцип на никой не му е приятно да е обграден от оплакващи се хора, а аз се превръщам точно в такъв. Съответно се старая или да го скрия, или да замълча като се надявам искрено да не бъда попитана как съм и да не се налага да изричам лъжи. Хубаво, ама в един момент искам ей тъй на да се оплача на някого, но не само че не става, ами трябва и да се въздържам и да се преструвам до такава степен, че дори от самата себе си крия.. докато не ми проличи наистина и не излезе така все едно съм станала скучна, изчерпала съм се от към идеи, далечна съм.. и не знам си още какво.

Когато не само че няма какво да споделиш и в душата ти е останало само черно.. или имаш такова чуввство..

Кое е по-добре?

1. Да не товариш останалите и те да си помислят, че просто не са ти така близки и комуникацията ви куца.

(а по мои сметки комуникацията наистина куца, когато се опитваш да предпазиш някого, дори от негативите в душата си.)

2. Или да си кажеш какво ти е, превръщайки се в непрестанно оплакващ се досадник, който в един момент започва да дразни и да носи кофти настроение в душата на този пред който се разкрие.

Нито един от двата варианта не ми се струва приемлив.

Кофти.

Вашият коментар

