„Романтична комедия“ vs. „Драма“

Тази вечер ми е някак специално и пеперудено. Такова едно в стомахчето. Мислех си за нещо след тазвечершния филм уж за приспиване, а всъщност дарил ме с едни такива положителни емоции, които не ми се ще да свършват. Та се сетих за пословичните си самосъжаления, мъка, тъга  за това, че все има нещо не както трябва, недовършено. И за това,че има много неизплакани сълзи, които обаче не си позволявам да изплача, тъй като въпреки всичко ми се струва глупаво и нереално да го правя. За това как нарочно гледам покъртителни филми от жанра драма и рева та се късам, сълзолей бол както се вика.

И така всички са доволни.

Хем съм се наревала, хем пък и не съм се самосъжалявала докато оплаквам отчаяния си живот.

Който изобщо не е отчаян всъщност, но това е друга тема.

Та в същото време преоткрих и една друга страна на филми, които са ми били все банални и тъпи.. така да се каже. С предвидливостта си. Макар и да не обичам изненади, във филмите ги търся, поне да не знам какво се случва всъщност.

Драма..  или романтична комедия?!

Нерде Ямбол, нерде Стамбол.

НО! 

По-горе обясних въздействието на драмите върху мен и положителната им и психовъзстановяваща роля в моя не особено завинтен мъзък.  В същото време недолюбваната романтична комедия е нещо съвсем различно. Пак може да ти донесе доволно количество сълзи и в същото време невероятно положителни емоции, все едно си изял няколко кутии шоколадови бонбони по случай несъстоял се Свети Валентин, и си се почувствал Кралят на шоколадовите сърчица.

Примерно.

Все пак не съм кой знае какъв любител на шоколада. В моя случай може да кажем, че перфектна работа ще свършат 10-те вафли опаковани в прозрачен найлон, с измислен етикет и локумено-халваджиев пълнеж 🙂 Ей ся ми хрумна това.. обичам вафли с халва и името на моя настоящ възлюбен идва точно от халвата 🙂

Как се съчетават халвата и планината Сакар?!

Ама пак бягам от мисълта си.

Романтична комедия, или драма?

В момента ми се струва доста по-практично и положително първото. Хем ти се изпаряват отрицателните емоции, хем в същото време изпитваш положителни. Вярно,че тия филми много бъркат реалността с фикцията, вярно е че така да се кажа придобиваме грешна представа за живота..

Ама нека бъдем поне за миг идеалисти!

Тъй като са прекалено много хората с размътени глави, шансът да се срещнат две (поне) размътени глави от подобни филми е доста голям..

Нали?!

И това го казвам аз. С пеперудките в стомаха.

Май за сега минавам на романтични комедии. Не заради състоянието си. Странно как днес не ми беше тъжно и носталгично, както се предполага, че ще ми бъде, не мисля и за 6-те месеца.. които вече май станаха на 5 🙂

Но определено имам нужда от въздух, от малко срещи и разговори с хора, дори от флиртове. Просто така. Детински, ей тъй да се отпусна, да се засмея, да се излигавя, да говоря глупости с бира в ръка. И да съм същевременно толкова близо и толкова далеч от него. Отново се появява странен контраст. Дано и за напред усещнето продължи, скептицизмът ми да е все така стопен и да продължа да живея.

Искам да се поддържам във форма, да се бода с игли.

Постоянно.

Дали ще са срещи с хора, дали ще са трагични драматични филми, или  романтични комедии..

Опитвам се да се спася от погребение на сетивата си 🙂

А вие кое предпочитате?

Романтична комедия, или драма?

И каква е вашата причина, за да изберете едното или другото? Какви настроения ви носят 🙂

Лека нощ и дано да спитев кош 🙂

2 отговора към „Романтична комедия“ vs. „Драма“

  1. Bain каза:

    „Искам да се поддържам във форма, да се бода с игли“, да, познато. Мисля, че е донякъде причината, поради която ходих да си взема любовен роман от библиотеката.

  2. keklanka каза:

    🙂 Радвам се,че ме разбираш. Отново.

Вашият коментар

