Дует „Авеню“ – Кръговрат

В предишния пост споменах,че две песни днес белязаха деня ми и това е една от тях. Днес посветих някой час на това да направя това клипче.

Дует „Авеню“ – Кръговрат

Безумен кръговрат в един обречен свят –

събуден спомен,

забравен  хлад,

безкраен кръговрат,

променя всеки от нас.

Открих безброй неща,

но други не успях.

Повярвах в чудеса,

превърнах се във прах.

Безкраен кръговрат ,променя всеки от нас.

След всеки ден пак идва нощ.

След  всяко лято  –

идва студ.

Дали след мен ще дойде, ще дойде някой друг.

Живях и без мечти, бях чист и плах.

Опитах смъртен грях,

но не успях в този кръговрат да бъда, който бях.

След всеки ден пак идва нощ,

след всяко лято –

идва студ.

Дали след мен ще дойде,  ще дойде някой друг?

След всяка радост пак идва страх.

И след  молитва –

идва грях

Дали след мен ще дойде, ще дойде някой друг?

Ще дойде някой,

ще дойде някой ,

ще дойде някой друг…

–––––––––

Вашият коментар

