На чаша и половина

Днес ми е доста изнервен ден. Нямам идея защо така. Ту ми е ревливо, ту ми е вбесено, ту ми е някакво загубено  и раздвоено. Ту се вкарвам във филми, ту излизам от тях. Добре че майка взе за малко детето, тоест  да спи при нея на долния етаж, за да мога да обърна някоя чаша вино и да разпусна.. някак.

Отново се свързах със Сам. Моят чичко  евреин. Нямам идея защо честно казано. Ореолчето му отдавна падна, но скуката какво ли не прави. Писахме си малко. Може би няма да повторя, нещо не ми иде отвътре. Не само,че не ми трепна кой знае колко, но още докато пишехме вече по друг начин гледах на това което ми пише. Изобщо предишния чар отиде по дяволите. Преди време много държах на него, но с всеки изминал ден се затвърждаваше усещането, че нещата имат и друга страна.  Аз пак знам, че е много точен човек, но може би аз също имам вина за това, че се самозабрави и си повярва до толкова, че се обърна срещу мен. Наистина се надявам възхищението ми към много от хората да не е нож с две остриета и те да продължат да ме очароват вместо да си помислят, че са повече от мен и по-големи от мен и дори, че аз не съм достатъчно добра за височайшата им особа. Никому не е нужно да се загубим един друг. Никому. Това, че аз съм по-скъпа, или другият е по-скъп не е така важно, когато в един момент двама душа са се имали, независимо в какъв смисъл и от глупост и самозабрава се разделят, за да свършат .. тъпо. 

Аз вярвам в него. В другият. Още имам онези страхове, но аз вярвам в него. Какъвто ще да е, но до сега щом е запазил себе си, дори и да е от глупост според хората, дори и за това, все пак има надежда.  Не мога да откъсна очи от ръката си, от жеравите, от момичето-гейша.. упорито твърдя,че то не е гейша. Въпреки,че танцува. С жерави. Ако някой не знае какво значи „танц на жерави“ ето :

Общо взето върху себе си нося манджа с грозде – любови, страсти, дълголетие, здраве, вярност, смелост. Не е като да няма. Май е време да я покажа рисунката и тук 🙂 Но да си имаме уважението. Майка ми и баща ми още не са светнати, тъй че който иска да ми честити новата придобивка чрез тях – не благодаря, нека си го спести 🙂

Вече зарасна, цветовете са по-бледи в момента, снимката е направена секунди, след като ме нарусува един човек, от когото съм очарована. Не мога да кажа точно какво толкова му е чаровното, но работи чисто, спокойно, красиво и си разбира от работата.  Дори аз да имам някакви идеи, които не са кой знае колко добри , ако послушам някой как да ги развием или променим, то това ще е този някой. Преди да прекрача прага на студиото му бях меко казано скептична към татуирането.. и ето ме сега, тоя човек е магьосник, нищо, че се казва Николай 🙂

2 Responses to На чаша и половина

  1. Yana каза:

    Красива е гейшата! Харесва ми!

  2. keklanka каза:

    И аз си я харесвам 🙂 Не си я представях точно така, но си я харесвам 🙂 Въпреки,че повечето хора виждат момЪта, аз много се радвам на пилетата 🙂

Вашият коментар

