Интервю за работа 2

Чувствам се като пред студентски изпит, за който нито съм подготвена, нито съм си направила кой знае какъв труд, за да се подготвя. Утре ме поканиха на интервю за работа, която нито съм работила в живота си, нито пък съм мислела, че ще работя. И която въпреки всичко на едно 90 процента мисля,че е създадена за мен. Понякога съм суеверна и може би не биваше още от сега да го споменавам тук, но все пак това се случва. Дори и да не се получи 🙂 Макар да съм свикнала да не се явявам на много интервюта и обикновено да взимам работата от веднъж. В случая ми трябва малко повече късмет и дано да се сбъдне, тъй като за тукашните географски ширини си е цяло чудо,че излезе нещо, което да не е „ниско квалифицирана“ работа и същевременно да не съм даскал. Но дори и даскал да беше излезнало, щях да кандидатствам. Та ще видим какво ще излезе, вдругиден може би ще пиша за това.

През последната седмица си преинсталирах три пъти ОС, дано това да е последният път за следващите около 6 месеца поне. Още пренареждам снимки и инсталирам програми и горкото ми компи се нагажда към новите условия. Допивам си кафето и още зъзнотя. Не са ми добре уплътнени прозорците, или просто на вън е доста по-студено от предишните дни и не може да се стопли стаята. Теди взе,че заспа, което не е за вярване, напоследък е голям зор заспиването й по обед. Днес ми е спокоен ден и мъничко невероятен. Имам невероятно много посещения на блога си.. около 60. До сега. Не помня някога да е имало нещо подобно.. та чудя се кой ли е този мой тайнствен читател, който е пребродил писаниците ми на длъж и на шир. Аз също се каня да си  ги пребродя, тъй като съм писала доста шантави неща преди две години примерно. Поради някакво странно стечение на нещата, все изпускам рождения ден на блога си. Мисля,че  наближава 4-тия си рожден ден. Ще проверя по-късно. А може и да съм пропуснала датата. отново. Обичам да се връщам назад. Нещата, които съм писала и сега как мисля за тях е хубава съпоставка. Онзи ден имах и непреодолимо желание да пиша на хартия. Но май го споменах вече. Писала съм мъничко и за моят нов ФаворитЕ ПърсЪн 🙂 Много кратко и точно определение съм му дала. След всичко случило се мога да сложа и няколко плюса отгоре. Мисля си тия дни и за един подарък, който се оказа доста сполучлив. Аквариумът. Рибоците супер много ме забавляват и ме карат да се зазяпвам все повече по тях. Може след още 3-4 рибоци и 2-3 охлюва всичко ще е идеално. И двете с Теди много му се радваме, особено аз :). Чувствам се някак спокойна, вчера също бях добре. Наблюдава се някаква нова тенденция да имам мераклии доста по-малки от мен и да виждат в мене „кака, която ще ги отрака“. Замислих се и колко много мъже познавам, които са имали като по-малки връзки с доста по-големи от тях жени и за всички си спомнят с много обич, дори и оценяват това като нещо, което наистина ги е изградило в положителен смисъл в по-нататъшния им живот. Аз не проявявам интерес към по-малки вече обаче.. сякаш не проявявам. Преди време имаше такъв момент, но май фактът,че станах майка ми се отрази. Все още обожавам да контактувам и да бъда приятелка с по-малки от мен, без да изтъквам,че някой от нас е детето, а другият учителя. Всеки научава нещо от другия, независимо от възрастта. Контактите с хората могат само да го обогатят. Все по-сама оставам тук обаче. Още не ми пречи толкова много, в смисъл не ми се мрънка. Ако работата ми се уреди навярно ще заживея с нея и може и да нямам кой знае каква нужда от контакти с хора, тъй като вече ще ги имам и там всичко ще бъде на доста емоционална основа. Стига да се случи. Освен това се успокоявам, нямам това чувство от преди два-три дни, че се задушавам и не мога да гледам едно нещо в очите. И сега не съм напълно готова, но мисля, че съм почти добре. Нищо чудно и да е взаимно. Но трябва да минем и това препятствие, ако не разглеждам нещата от толкова емоционална гледна точка, реално е супер 🙂

Айде, това е за сега от Пиклова. Чавенцето се събуди и просто ме разцентрова 🙂

Вашият коментар

