Отново е снежно

Радко ми се налага да излизам на вън, когато не работя. Сега ми се налага. Това е третият път, когато трябва да излизам и завалява сняг. Още нещо, което да ми напомни, че трябва да приема това, което ме очаква сега. Хем всичко е ново, бяло и снежно, хем всичко е по старому. Изпратих още една година от живота си. За момент си помислих,че новата година наистина ще ми донесе дете. Но не би. И по-добре. Не съм си и представяла,че ще го кажа, но умирам от страх да не имам отново дете и то отново да е без баща. Теди вече поотрасна. Не знам дали някога ще успея да я даря с братче или сестриче, но ако това стане не искам да е по начина, по който можеше да се случи сега. Днес отделно съм в още по-шантаво състояние. Тия дни бях ужасно раздразнителна от тая несбъднала се възможност и от вътре се изяждах. Онзи ден влезнах в една аптека и бях пред дилемата какво да си купя. Дамски превръзки или тест за бременност. По едната ирония утре стават 5 години от както разбрах,че чакаме Теди.

Утре ще подам документи за една работа и с всички сили се опитвам да се съсредоточа и да погледна право в очите живота си. Да се отърся от последния месец и същевременно да го запазя в сърцето си. Опитвам се да не се върна към предишното си състояние. Къщата ми трябва да продължи да бъде подредена.

Наближава да взема детето от градината. Не съм измислила с какво да си играем, за да не й е така скучно. Снощи не бях добра майка. Много бях изнервена и за капак и малката ме правеше на луда.. сякаш изпитва удоволствие.. Изяде няколко шамара докато бяхме в леглото. Трябва да престана да истерясвам, защото карането вече не върши работа. Общо взето Теди най-нагло ми отговаря да млъквам. Чак е забавно. Не влага нищо негативно милата, обаче си ми казва,че няма смисъл, за нея това е без ефект. Още говори много малко, но седи, седи и изцепи по някой бисер. Онази вечер бяхме на семейна вечеря долу и тя тръгна да рови с една лъжица в чашата с вода. Като добре знае,че аз не съм съгласна с това и ще й попреча. Като ме видя да я гледам и ми бута една чаша и вика:

„Айде, пий го ракията.“

Туй то.

Вашият коментар

