За варените картофи или как се вкарах в поредната драма.

Мили деца, както стана ясно от последния ми пост – намерих си мъж. Може и преди това да си го бях намерила.. не знам. Но е факт,че един месец си имах мъжко в леглото. Беше странно, леко притеснително и леко страшно. Като цяло се гордея със себе си, че не позволих всичко това да помрачи истинската ми радост, че някой там горе ми е позволил да имам всички тия неща в ръцете си, макар и само за месец. Надявам се да продължа да ги имам, дори да не са в ръцете ми буквално, тъй като обстоятелствата го налагат.

Не харесвах татуировки. Особено цветни татуировки. Вече имам татус, че и цветен.

Надявам се практиката да се сдобивам с неща, в които не съм вярвала да продължи. А именно –  любов от разстояние. Такава, която ще си изчака реда.

Искам много неща да напиша, да разкажа. Дори и снимки да пусна на влюбената си физиономия.

Преди час само се разделих с него. Ще го видя след 6 месеца. Чувствата ми са.. смесени. Опитвам се да не плача, нито дори и да извикам подобно чувство. Това го имаше докато осъзнавах, че ни остават малко часове още заедно, но тъй като вече мина и ми падна камък от душата.

Но само един камък.

Защото в момента има друг камък, дето почна да ми тежи.  И едни подозрения, дето хем няма как да се сбъднат (уж), хем пък ми бъркат в душата. Това само на мен може да се случи, ако се сбъдне. Найстина. Дори не знам как се случва всичко това и как още преди да е започнало нещо и изникват такива едни въпроси от доста голяма важност.

Но да се върна на последния месец. Рано пиша всичко това, още нищо не е достатъчно ясно или улегнало. Татуировката ми почти зарастна, но се нуждае от няколко корекции.

Боже, толкова ми е объркано, невероятно и откачено, много откачено. Имах някакви спирачки наистина. Лятото много бях разочарована и от затворена страница, това се превърна в отворена. Не планувах да кажа на някого, че го обичам, при това не защото той ми го е казал пръв. Не планувах да си кажа каквото ми е на душата, обикновено тия неща си ги тая в себе си и чакам зад всяко едно да излезе някоя дявол и да ме зашлеви през лицето, да ме прецака, да се опита да ме убие. Този път рискувах. За пръв път от 8 – 9 години, когато направих същото. Явно нещата доста дълго ми държат влага.

Онова лято с Панайот беше наистина важно за мен, но там нещата бяха много по-неистински, много по-глупави обяснения защо не можем да сме заедно, много плоско скалъпени „истини“, търсене на пречки в характерите ни, за да не бъдем заедно.

Докато сега нещата наистина са сложни,  докато сега аз разбирам. И виждам. Лудница ли е, или ние сами си го правим. По-скоро е второто.  В настоящия случай другият човек се шашкаше много повече от мен.  Аз също, но не чак толкова, с месеци го планувах и обмислях. Отново направих нещо, което си бях обещала да не правя – направих си планове. Но тоя път си направих сметката с кръчмаря. Плановете ми се сбъднаха и то в много по-положителна насока от колкото смятах. Поне за сега. Да чукна на дърво. Сметнах, че живота ми и без това е лишен от нещо много важно. Сметнах, че и един месец е много, и това дори няма да е врабчето в джоба. Това е гълъбът от покрива, който за миг кацна на рамото ми. И надявам се ще се върне 🙂

Сега ми остава да се наспя и почина добре. Утре да си седна на задника и да науча една наредба отнасяща се за деца със специални образователни потребности и да се явя по-нататък подготвена за интервю за работа.. за работа, която трябва непременно да получа. Остава ми да се надявам и моя човек да не страда. Остава ми да сложа камънчетата, които взех от недостроената му къща в аквариума. И да си чакам червената лампичка да изгасне.. или да заблести още по-ярко.

One Response to За варените картофи или как се вкарах в поредната драма.

  1. Sway каза:

    Много ми хареса този пост…по много причини 🙂

Вашият коментар

