Драма, драма, или просто си чурyликам

Е да, ама не.

Може би е още рано да пиша за каквото и да е. Или поне не за „Темата на моя ден“. Основната 🙂

Например мога да пиша, за новата година, и за това,че вече е 2012.. Опитах се да накарам да ми пуснат оня филм, дето е озаглавен така, ама никой не се съгласи:)

Та.. аз какво да кажа.

Нервно ми е лекинко, защото – тилилилам 🙂

Теди е малко болна, но сякаш вече се подобрява. На мен ми изкочиха някакви кофти херпеси по лицето, тая сутрин яко си хакнах главата в един ръб и имам цицина. Стефанчо правилно прогнозира благодарение на кого се фраснах и защо съм разсеяна. Като се замислих май е прав, щото последното ми подобно фрасване беше отново, когато „причината“ беше на българска земя 🙂

На тазгодишния новогодишен празник ми казаха, че това В. е по-добро от предишното В…  То спор няма,  най-малкото  заради факта,че тазгодишната новогодишна история е двустранна и ролята ми не е да отбивам чужди атаки, които не слушат, че чувствата им не са споделени. Ясно е, че отново се вкарах в драма, но точно тук няма да говоря за нея, така да ми се иска, но наистина не зная нито как да я определя, нито като каква да я напиша..

Освен това ми е доста нервно и заради една друга вероятност, която мислех,че не е вероятност, а се оказа вероятност. Наистина се надявам този път да не съм „изключение“ от правилото, че както научавам доста изключения има.  Пф.. като си знам късмета.. късмет ли е, проклятие ли е..  Както и да е.

Ако оставим настрана това, като цяло съм доста спокойна, но усещам полъх и на предишни състояния, които си навих на пръста да не позволявам да ми влияят. Почти не се свъртам пред компютъра, къщата ми започна да мяза на къща, подредено е едно такова и чисто 🙂 Рибите ми доста им се радвам, направих си нова декорация на аквариума. Сложих още водорасли и камънаци и изхвърлих всички морски украси – рапани и раковини. С тях се получи хубава украса на кухнята ми, която е в морска тематика и стената беше доста гола.. е вече не е.

Теди напоследък не ме ядосва. Започнах да ставам все по-сама обаче. Вече не мога да кажа,че имам дори един човек тук освен семейството, с който да се видя и да раздуя каквото и да е. Обаче съм щастлива, че някак се успокоих по отношение на Бонбончо, не ги приемам така навътре нещата и страшно много се радвам, че май месец ще се появи момиченце в „семейството ми“ и ще съм леля 🙂 Аз и наистина се чувствам като леля. Относно Мимка.. тя никаква не ми се обажда, кара някакви състояния, които.. не знам. Аз съм насреща всеки път наистина, когато някой ще почука на вратата ми.. но за съжаление съм изправена пред нова пропаст.

Имам още 20 дни радост, надявам се наистина да са радостни и ще се опитам да ги направя такива, по-скоро да не позволя негативните ми състояния да повлияят. След това ме чака нова работа, надявам се наистина да ме чака, защото няма повече време за губене. Сега не говоря за настоящето, аз сега го печеля това време. С месеци ти чаках тия заветни дни, когато отново ще се почувствам човек извън майката. Признавам, че наистина има някаква промяна в мен, която оценявам като положителна. Някакси преди години бях доста по-притеснена в някои отношения, гипсирах се повече.. и сега си мислех,че още е така.. ама не. Супер ми е отпуснато. И слава богу.

А.. и да кажа на мъжете нещо:

„Хора, я се осъзнайте! За бога, дори и да си го мислите в някой момент.. недейте казва на никоя жена,че е фригидна!“

Пък и такива „съждения“ са доста глупави, към когото и да са отправени без да се проверили наистина каква е истината. Така може и да си затворите някои врати още преди да са се отворили.

Оф. Това дали беше за блога ми?!  🙂

Друго какво. Все още ме боли тая цицина на челото и ми се размътва главата. Леко съм като в полусънена мъгла, тъй като се мъча да съм в равновесие. Ами.. аз все още се въздържам от писане, това, което става тепърва ще се избистря.

Надявам се малката по-бързо да оздравее малката и да я пращам на градина 🙂

Пожелавам на четящите тук успешна нова година и естествено нека тя бъде по-добра от предишната 🙂

Вашият коментар

