Take That – една любима група

Странното е, че пиша пост точно за тази група, а не за една друга, която напоследък мъънинко съм занемарила. Но искам да дам в блога си адмирации към тия момчета-мъже, вече мъже, които вече толкова години дори и след дълга пауза, продължават да правят много хубава и интересна музика. Не съм кой знае какъв музикален спец, но тия хубостници са ми в топ 10 от любими изпълнители. Дори и да не ги слушам чак толкова често не мога да не кажа как ме радват и какви добри изпълните ли са 🙂 Правят страхотно шоу на концертите си, пеят на живо, танцуват в същото време, и пак успяват да не са фалшиви. През годините двама от тях не са се изявявали кой знае колко ЯВНО с гласовете си, но със сигурност имат роля и за изявата на останалите ЯВНИ от групата 🙂

Не съм сигурна кое точно харесвам у тях, толкова са оригинални, музикални, богати от към настроения.. и англйски 🙂

Почитателите на групата надявам се ще оценят подобаващо и двата клипа и защо точно тях съм публикувала 🙂

2 отговора към Take That – една любима група

  1. Bain каза:

    Лол, не мога да повярвам, че не съм ги слушал преди. Изглеждат много веселяшки, може да дразня хората като ми писне да им пращам това.

    Няма достатъчно песни, които да ми описват добре самочувствието.

  2. keklanka каза:

    Тая песен на мен не си ми я пращал, време беше. Мисля,че и Теди я оцени, сега я пуснах и тя съобщава , че танцувала 🙂

Вашият коментар

