Зимен сън или пореден край

Който идва след обещание за вечност.

Отново неспазено.

Отново неиздържало.

И по-добре.

И въпреки това е тъжно, някак носталгично тъжно. И дразнещо дори.

С всеки изминал ден все по-ясно става това, което преди няколко месеца беше започнало. Отново и малкото положителни качества у някого се превръщат в негови недостатъци, и малкото усмивки изглеждат все по-криви, и малкото нежни думи – фалшиви, неискрени, дразнещи и заредени с отрицателен заряд. Или поне носещи такъв, носещи  усещане за негостоприемно място, за негостоприемни хора, за лошо обкръжение и лоша енергия.

Времето минава.

В блога си не съм писала от много дни, няма кой знае какво.

Дните просто се менят неусетно, минават седмици и нищо не е като преди, и нищо не е като сега.. И всичко е еднакво с вчера, днес и утре.

Един по един окапват хората, един по един се отдалечават, докато не се окажа,че аз съм тази, която се отдалечава. Или не. Живея в интернет. Дори не в love.net. Всъщност съм на светлинни години далече от там. Не помня кога за последно се запознах с някой от нета, не помня кога за последно наистина намерих и видях това наяве, което виждам скрито зад компютъра от другата страна. Казват, че докато пишем в чатове и мрежи се мръщим и лицата ни изглеждат строги и дори злобни.

Омръзна ми да се сбогувам.

Омръзна ми да виждам края в началото.

Омръзна ми да се боря с тия неща, с упорството на другите и излишните сили, които хвърлят.

Омръзна ми хората да искат и очакват повече от колкото мога да им дам и да ми се сърдят, че не отговарям на проклетите им очаквания.

Омръзна ми някой да не ме познава и разбира, омръзна ми да се боря с това.

Омръзна ми да дишам с чужди дробове.

Омръзна ми да слушам празни приказки и непоискани обещания, които дори няма да бъдат спазени.

Омръзна ми да слушам.

За това съм глуха, за това съм сляпа.

За това спя.Зимен сън.

Вашият коментар

