Мир и спокойствие

Отмина като сън. Дори не знам какво всъщност мина 🙂 Нищо не усетих, освен едно много добре прекарано време с хора, които обичам.

И цената, която трябваше да платя.

От известно време гледам рибоци и доста се бях зарибила в тая си дейност, дори бях измислила имена на рибите. Но докато ме няма печката в стаята не работеше и се оказа,че нагревателя на аквариума не работел и заварих потресаваща гледка. Чак на рев ме изби. Бях така ентусиазиранна от добре прекараното време, това как ще се видя с малката, която беше почнала да ми липсва.. и ги заварвам тия окапали по дъното с обърнати кореми. Е какво пък, някакви риби, дори не можеш да ги гушнеш, аз също така си мислех преди да имам. Само че те не бяха просто част от интериора. Сега имам все пак нови рибки. Почти като запетайки. Подарък от Валери. И хем исках отново да имам аквариум, хем не ми се ще тия животинки да ги приемам просто като поредните тапети в стаята ми.

Относно Шумен. Пътуването мина бързо въпреки кифлите, които ни съпровождаха във влака. И духах свещички. И торта ядох! Не помня изобщо последните си рождени дни да съм духала свещички и да съм яла торта.. дори не помня кога беше за последен път, страхувам се,че са минали повече от пет години от тогава.. ако не и повече. На гарата ме чакаха Крис и Цвети и ми подариха топъл празник 🙂 И книгата „Котките като жени. Жените котки“. Прочетох почти цялата книга, останаха ми още няколко типа котки (от 20 вида), но вече се асоциирах с една от тях, която имаше най-много качества присъщи на мен. И като стана дума за тая книга, няма да е зле да се върна и да цитирам пасажите, където се открих. Котката е ужасно грозна, Египетска – но явно съм такава – грозна на вид и чаровна по душа 🙂

Цитати:

„Къде да я намерите?

Можете да я срещнете почти и само единствено но приятелско събиране в много тесен кръг от също толкова интересни и необикновени същества.“

„Те обичат да се запознават в Интернет, защото се надяват да намерят там интересни събеседници, които иначе няма къде да срещнат. Обичат екскурзиите и като нищо могат да отидат на почивка без никаква компания. Но продължителната самота ги изморява и за това те с радост я споделят с някой нов познат – ако той разбира се се окаже интересна личност.“

„Девизът й е – или нещо ексклузивно, или нищо“ (аз бих го перифразилала така : „Ако ще е гарга – да е рошава“)

Жените сфинкс са много енергични, те са винаги в движение и направо хвърчат. Говорят бързо, понякога неясно; не обичат да се заседяват на едно място и любопитно се оглеждат наоколо. Доста са поривисти, понякога дори резки. Но ако жената сфинкс наистина се интересува от някого или нещо, тя ще концентрира върху него цялото си внимание“

„Но по отношение на другите жената сфинкс е напълно доброжелателна и може лесно да води непринуден разговор на всяккаква тема. Най-големият плюс на сфинкса е чувството й за самоирония. То й помага много в създаването на близки отношения. Независимо от привиддно прекалената й оригиналност с жената сфинкс може да се общува и живее лесно, и най-важното – винаги интересно.“

„Как да я галите:

Сфинксът е същество с фина телесна конструкция (и душевна – също). Не бива да я стискате силно – трябва да я докосвате като много ценна и крехка порцеланова китайска фигурка. Кожата й е повече от нежна: на най-неочаквани места и без никакви видими причини могат да се появят синини… Сфинксът се плаши от проявите на силна страст и по всяка вероятност ще поиска да се освободи от прекалено здравата ви прегръдка, за да се свие на топка върху любимото си меко диванче в другия край на стаята.

Как да се разбирате добре с нея

Максималното, което можете да направите е да се научите да усещате настроенията й.

С какво ще я зарадвате?

Ако успеете да намерите и филма, за който тя мечтае още от момента, в който го е гледала за първи път преди десет години, в дома ви ще настане истинска еуфория.

За да ви уважава

От време на време жената сфинкс трябва да усеща, че нейният избраник изцяло споделя съкровените й мисли (с които често самата тя не е съвсем наясно). Тя не понася да я прекъсват, но особено зле реагира, когато репликите й се игнорират. Жената сфинкс никога не би могла да уважава истински човек , който не споделя мислите и стремежите й. Или поне си дава вид.

Внимание

Жената сфинкс може да стане посред нощ от затоплената постеля, да се облече набързо и да излезе на вън, за да подиша въздух (дори ако имате балкон). Това е нейният отдушник и е нещо съвсем нормално. ако ви е страх да я пускате сама (тя не се бои от нищо), ще трябва да се разсъните и да й правите компания.“

До тук с части от характера ми, които открих в тая неангажираща с нищо книжчица. Удебеленият шрифт се отнася за неща особено характерни за моя милост.  Признавам,че не е никак зле написана книгата и добре, че ми я подариха и ми беше интересно да я прочета. Но в никакъв случай не бих си я купила 🙂

За Шумен ще поразкажа навярно още малко по-нататък.

Пиша тоя пост няколко дни вече.

В момента си мисля за предишната вечер като се опитвам да не драматизирам така както предишните дни и да се шашкам какво чудо ми се случва нечувано.

Явно ще е на приливи и отливи.

Равновесието в тоя случай е много желателно, за да се поддържам във форма.

Николай най-накрая ми е пратил малко пари и ще излизам след малко на пазар. Теди надявам се да се облажи с нови ботушки 🙂

 

 

1 отговор към Мир и спокойствие

  1. Svetlina каза:

    Ахахах 🙂 По-миналата Коледа я подарявах тая книга 🙂 И я прочетох преди това 🙂 Първата и последна розова книга, която ми хареса, мацко 🙂

Вашият коментар

