Добре, ама утре

Напоследък това ми е коронна фраза.

Дали изречена на глас, или на ум.

И винаги е „днес“, както „никога“ е утре.

Въпреки това тия дни се разбуждам и някак ми е по-весело. Наближава все повече моят юбилей и тъкмо на връх празника си прочетох пубрикацията на Адашката –  http://vitanova.wordpress.com/2011/10/31/50/ и честно казано няколко дни преди нея аз самата си зададох тоя въпрос, гледайки едно реалити от скука. И там една от героините беше самотна майка с две деца, която изрази някакво съжаление и самосъжаление, че не празнувала и не обичала празниците, щото нямало с кой да ги празнува. Аз също го казвам, но в интерес на истината и непразнуването е вид празнуване. Знам, че е различно да си представиш пълна маса с приятели, луди купони, много смях и закачки, вицове. Ок. Няма лошо, но не е задължително „празник“ да значи точно това, макар дълбоко в себе си да знам, че за мен значи точно това :).

Понякога и аз ги казвам тия изречения и честно.. наистина много се надявам да не съм почнала да изглеждам като тая женица.. щото пази боже 🙂 Малко се сепнах, но видях и доста разлики между мен и нея. Първо косата ми е чуплива и къдрава като нейната. Открих какво значи пяна за коса и за бога, хората с къдрави коси по-добре да не си пускат бретони, освен ако не знаят как да ги поддържат. Изглеждат повече от ужасно. За сведение трябва да кажа,че в ученическите си години бях с още по-къдрава коса и с още по-къдрав бретон 🙂 Имам що годе високо чело, но не фрапиращо. Айде да не си прехвалвам мозъка и големината му. Обаче тъй като често съм мърла, често ме мързи да полагам кой знае колко грижи за външния си вид, държа да изглеждам много добре, същевременно косата ми много лесно да се поддържа, както всичко останало по мен. Не към мис Вселена, но когато трябва да се приведа във вид ми е достатъчен един час, в който мога и косата да оправя, да се изкъпя, лакирам и гримирам. Дори и да не се постигне идеален ефект, няма проблем, пак съм ток.. ама да се захвана с нещо сложно, което не докарам до край, ще ме доведе до нулев ефект.. даже и отрицателен такъв. Съчетано със самосъжалението, което и на мен не ми липсва, резултатът е катастрофален 🙂

Тия дни си дадох почивка и от чатовете. Не че съм спряла да чатя – не. Просто се преуморих от напрежението, което ме беше налегнало в период на 1-2 седмици. Появиха се някакви хора в живота ми. Един се появи, друг изчезне и пак се появи, всеки ми говори за някакви неща. Един се самосъжалява и му се привиждам като Василиса Прекрасна, друг ми говори за „сериозна връзка“ и се сърди,че не мога да му я обещая, щото дори не сме се виждали на живо. С трети пък духовете ни се срещнаха и то толкова силно,че още е непонятно за мен. За да се поизгубим към настоящия момент и да се отдръпнем.

Защото всеки има по-важни неща да върши.

И за какво по-важно да мисли.

Всеки ден не е велик ден, не може всеки ден да е като другия.

Четвърти пък все коментира някакви отвлечени теми, постоянно съпоставя мъжете и жените.

Главата ми пуши, честно.

Дори може би почивката ми трябваше да продължи още.

В момента в който ми просветна и се почувствах малко по-добре отново лека полека се влях в предишнити води, но вече всичко ми е някак отдалечено. Вече дори нямам чувството,че живея в интернет, говоря единствено с Американеца, гледам детски филми и прекрачвам от ден в ден.  Установих, че дори и да искам не мога да излизам, защото се оказва,че нямам с какво да го направя. За пари говоря 🙂 Днес понечих да излезна, ама се спрях, щото като гледам имам едва едва за билет до Шумен и по-добре, ако се засилвам напред-назад да е след като се върна.

Скоро не ми се беше случвало до такава степен да я закъсам 🙂 Слава богу, че парите са много важни за мен, но не чак толкова важни,че и заради тях да се сдухам. Да не говорим, че предишните дни и без тая идея си бях достатъчно сдухана.

Музата ми изчезна. Наистина много запецнах. И фотоапарата ми се развали. Тия дни много ми се снима, ходи ми се в гората. Обаче не. времето е страхотно, а цветовете са жълти.

Есен е.

2 отговора към Добре, ама утре

  1. Svetlina каза:

    Пушеща главо 🙂 Какво ги лъжеш тия мъже 🙂 Отвлечени теми, снимки на гори… като си те знаем, че си пияница. Правокоса 🙂

Вашият коментар

