Есен?!

Е.. айде де, викам те.. но сутрешния студ не ме кефи. Супер шантаво време. В момента ми е студено, после пък ще пукна от горещина в магазина. Човек се чуди как да се облече, да го вземат дяволите. Май днес трябва да си нося сандалките в ръчичка и в магазина да си ги обуя и да остана по голи краци. Трудно ми е да повярвам, че днес ще бъде 28 градуса, когато в стаята съм навлечена със суитчер и дълги гащи и отново ми е хладно. Пия кафе, но в 9 ще дойде Валери да ме откраде за друго кафе. Преди да започна работа аз, и преди да започне с неговите задачи той. Снощи ни черпи по повод отминалия си рд и забравих една чанта в колата му. Та тая сутрин ще я донесе. Теди снощи вдигнала температура и мноого се надявам да не настива, щото горкото маймунче ще е много куцо да изкара рождения си ден болничко. Снощи й взех нурофен и като се прибрах била вече по-добре. И много яла на вечеря, щото през деня почти нищо не искала да яде. Това с яденето поне е добър знак. Баща й ще идва днес и ще го оставя с нея докато пооправя съседната стая за утрешния ден. Ще работя до 15 часа и ще имам време да приготвя вечерята. Малко търчане, но мисля,че е възможно да се справя. Майка ще направи тортата и така. Дида още не се е върнала от морето и нямам идея дали ще е тук на празника. Пристигна подаръчето на Теди от Аврен 🙂 Нямам идейка какво е , мисля да оставим на малката сама да разбере. Ще се обадя на моите хора там да им благодаря, може би след като малката го отвори и заснемем лицето й докато го разопакова 🙂 Много ми се щеше да имам малко повече време и да се видя с повече хора като ходя към североизтока, но няма как, имам само седмица.  И малко пари. Дори и тях ги нямам.  На практика ще изкарам 4, 5 и 6 в Шумен пълни дни и после ще ида до Варна да видя Бонбончо. Та до там.

Баси, дори носа ми почна да тече.

Ма музата ми за писане днес я няма много. Няма я онази страст и стоте състояния, през които минах предните дни 🙂

Колко много бързо отрезвявам, баси. И не само аз.

Сигурна съм, че и някой друг през един цял океан също е почнал да отрезвява или да се залъгва, че всичко е било някакъв мираж, това което беше, че еди какво си и еди що си. Човек някак трябва да се защитава и да пази психиката си. Някак трябва да оцелее на тоя свят и не само да продължи, ами и да успее в него. Аз за себе си бих казала,че започвам да се връщам към обичайното равновесие, да видим след отпуската в какви настроения ще бъда.

Вчера трябваше да си купя някакви гуменки. То не е късно де. Днес, ако ме пуснат по-рано от работа също няма да е зле.  Вчера ме пуснаха и аз супер много се изкефих.. кой да се сети,че то не е било кой знае каква услуга, беше празничен ден, ама кой да се сети, по нищо не се различава от другите дни 🙂 Днес няма кой да ме разсейва тук и мисля,че ще мога и прането да нагъна и да се понарисувам. Дори, ако ме пуснат по-рано мисля да мина през зоомагазина и да купя няколко барбуса и охлюва за аквариума, че доста се опоска. Та тъй. Мисля,че тая сутрин нямам какво да пиша. Николай идва, ще се направим на хубаво семейство и че всичко е наред. Не съм сигурна дали ще се сдържа да му натякна,че го хванах в лъжа. Отново. За това,че е бил тук с новата си женичка, а на мен каза че нямал време за детето. По всяка вероятност са били двамата на събора 🙂 Ако съдя по снимковия материал и местата, които са посетили. Надявам се малката да му се радва, но в същото време да не й е мъчно за него. Поне не много. Не разбирам какво е това да нямаш баща, аз всеки път съм имала. Тя също едвали разбира, но те и сирачетата не разбират, но им липсват родителите. Имам предвид, че тъпия Николай няма как да й липсва, при положение че почти не го познава. Само дето така бих разсъждавала аз. Какво ли става в нейната главичка?! Или аз се успокоявам.. обаче малката е доста умно и будно дете и имам чувството че ги разбира нещата дори по-добре от мен. Надявам се утре да бъде хубав ден за нея, да си хареса подаръците и да е здрава не само утре 🙂 Братовчед ми и той бил в Бузовград. Дано минат днес през почивката ми с Краска да пием по едно кафе заедно 🙂 може би и тая вечер ще дойде. Което ме кара да стана и да се мобилизирам да поошетам тук 🙂

One Response to Есен?!

  1. Svetlina каза:

    Подло 🙂 И аз не знам какъв е подаркъкт 🙂

Вашият коментар

