Миии… не ме свърта

Теди тая сутринсе събуди рано и имаше нужда пак да заспи ида ме гушка.

А мен не ме свърта да бъда умна и търпелива. И мен също.

Разбрах как стоят нещата, спокойна съм и в същото време съм настроена кавгаджийски. Но как да бъда кавгаджийка, когато острещната страна дори не разбира грешката си 🙂

Дииишай, дълбоко, Кекле.

Хванали са ме лудите и смарангясаните, съответно благодарение на това се заредих с няколко нови парцялки чакайки с интерес да стане студено и да си ги обличам. Също така супер мацка съм, но циците ми отново са изчезнали.. или винаги ги е нямало 🙂 Къде ми е силиконааааааа 🙂

Така е, когато ми е свинско и явно не излъчвам достатъчно сексапил според някого е нужно да се убедя в обратното. Т’ва ще да е от възрастта.

Вчера си седя на работа и виждам една фактура, на която пише 19 септември.. седя и се взирам боже каква беше тая дата?! Защо ми е така позната? Странно.. и се сетих 🙂 Това беше датата, когато според лекарите трябваше да родя Теди, с тая дата живях 7 месеца 🙂 Седем, защото след двете чертички изчаках около месец-два преди да ида на лекар. И все пак въпреки,че раждането ми бе предизвикано, по моите сметки трябваше да снеса на 24-25, точно в един от дните, когато и Теди се появи.

Днес пловдивчани ще идват и не съм сигурна какво точно ще правят. Ревизия? Ако е така е добре, тъй като поне няма да работя и да ме следят какво правя. Остава въпроса какво да облека, тъй като трябва и да съм ток за тях. Също и май днес е хладничко.. ма едва ли вече е за чорапогащник.. но не чувам и да вали. Щорите все още са пуснати, а Теди ще я вдигна да става след половин час.

Немам търпение да минат тия две седмици, от които едната вече започна да тече 🙂 И да се забия в Североизтока. Малко ми е притеснително какво ще правя през дните там, тъй като май повечето хора ще са наработа и може да ми писне. Ще мина да си взема дипломата от Университета и може да се видя с двама стари приятелчета, които още живеят в района. Освен това аз хубаво се фръцкам, но как аджеба ще се разходя по баирите, ако не съм екипирана и с малко по-спортни парцалки? Времето ако позволява един ден ще ида на Мадара…;

 

Вашият коментар

