Отпуска – ден първи

Днес така или иначе ми е почивен ден, но е друго усещането да знаеш, че го следват още седем такива.

Теди я е хванал някакъв вирус, от който повръща. Вчера бях на вилата при нашите и я видях, дори я приспах. Уж вече беше по-добре, но все пак е кофти.

Един ден отиде на градина тая седмица и той беше достатъчен да го лепне тоя вирус. Докторката казала, че няма дерт и ще се оправи.

Моето ходене до Шумен отново ще се отложи. Сефте. Вече се бях настроила да ида, хем ми се искаше, хем в същото време не ми стиска някак. Тоя път мисля да се видя освен с всички и да се обадя на Каракуджо да се видим. Не очаквам нищо, просто съм любопитна, въпреки че бях решила да скъсам окончателно всякакви отношения с него. Може и да е интересно да изпием по бира и да видя още ли е там, където го бях оставила. Може би е по-добре да не ходя сега до Шумен, поне да не е преди рд на теди, че и без това ще имам доста разходи , а да си взимам по една седмица всеки месец.

Пууу, звучи ми като оазис.

Последния месец съм доста ангажирана, но с приятни неща покрай Венци. В събота ще го изпращаме да лети за където ще лети и уж казва,че до година пак щял да дойде. Което е хубаво, поне няма да са минали три години. Той да му мисли сега как ще му липсва Българията и ние предполагам.

Вчера на вилата се зазяпах и прехласнах по един зает мъж 🙂 Хо-хо, как прозвуча само. Може би тъй се прехласнах, щото го видях за пръв и последен път и за т’ва ми се отпусна душицата да си го призная. Не беше с жена си, иначе нямаше да му обърна внимание на него, а на нея 🙂 Много му се изкефих, до толкова, че не забелязах с какво е облечен човекът до мен. Честно, за да се зазяпам имаше доста фактори. Не само,че човекът си беше супер готин на външност и за годините си, умен и забавен на първо четене. Ами просто може би на мен ми е липсвало да имам такъв мъж до мен и до Теди. Все ми става някакво странно топло и в същото време куцо като видя татко с дете, който действително се интересува от детето си, участва във възпитанието му, интересува се от чувствата му.. учи го. Ние нямаме нещо такова до себе си. Тъй като съм много антисоциална и нямам срещи с почти никого – нито семеен, нито несемеен мъж,  не съм имала проблеми , нито ми е ставало куцо от това, че имам кофти семеен статус.

А можеше да бъде мноого по-хубаво. Много по-хубаво.

И идва моментът, когато трябва да стъпя на земята и да престана да мисля какво е можело и за нероден Петко.

Още се водя млада и хубава и така нататък, но времето си минава.

И честно, вчера нищо не е станало, но беше момент, когато се сетих, че не съм толкова увредена, просто ми е тъжно, че не виждам нищо. Но когато се появи ще го видя. И ще го почувствам. Не е това,че вече съм увредена нещо и съм мъжемразка и не съм свикнала с мъже около мен и не искам такива. Аз просто не се чувствам никак сигурна с тях и не виждам нищо, за което мога да се захвана и нищо, което ще ми вгорчи живота повече от колкото е горчив сега не си заслужава. Имам предвид, че когато видя хубавото няма да бягам и да се дърпам, знам си работата 🙂

Ей го, сега тъпия Николай се обади и ми напомни за себе си и за това как неговия интерес към детето се изчерпа до това да му пратя копие от акта й за раждане, който да представи на банките, чийто кредит не е погасил и да му намалят удръжката от заплатата, защото има дете под 18 години. Толкова. От една година почти нищо не ми е давал.

Но да продължа. Идват почивни дни. Ще се заема пак с майсторене на неща и като се върна на работа ще ги пусна направо в магазина за продажба, тъй като сайта много се забави и кой знае кога ще стане. Утре ще досаждам на шефа да ми оправи осигуровките, щот и там ме е подгонил бяса вече.

Наближава обед. Ако още малко се помотая ще ми замине целия ден в излежаване и гледане на сериали. Че лошо ли е.. това не е ставало от много време. Трябва да взема нещо за ядене и чоплене и да се кротвам. Музата за писане ми замина и за това спирам 🙂

One Response to Отпуска – ден първи

  1. […] Теди я е хванал някакъв вирус, от […] Прочетете повече -> WordPress.com Top Posts […]

Вашият коментар

