Сууутрииин, светлосиняяя

И такаааа.. сутрин е.

За някого светлосиня, за друг гарнирана с кафе, за трети със сандвич.. е сандвич.. какъв сандвич, още е 6 и половина..

Рааанко е 🙂

Наложи се да стана, тъй като имам ангажимент да събудя трети човек, който навярно и сам ще се събуди, но все пак аз нали съм сериозна:)

Освен това се сетих за онази мелодия по радио „Хоризонт“, която звучи в 7 без 10 и с която едно време ме будеше баба ми, за да ме приготви за детска градина. Интересно какво ли ще остане на Теди в главата по тоя повод. Тя става 15 минути преди да излезем, много е поспалива. Наближава времето, когато ще се върне впрочем.

Ама сега за друго. Тъй като предполагам ще бъда издирена за коментар по един шантав повод дори и тук, ако не го направя лично, да взема да си го дам в блога 🙂

А аз си мислех, че аз съм ревнива.. при всички положения със сигурност не и толкова, за да се фръцна на цяло и да използвам някакви тъпи похвати, за да може някой да ми обърне повече внимание от колкото ми обръща.

И сега идва ред да се каже,че светът не се върти около мен.. наистина не се 🙂

Но е странно как един път ти казват, че си нечия фиксидея, а в следващия същия този някой скача на съседния клон и то не с кой да е, при това със същите похвати, когато едно време се е опитвал да се покатери на моя 🙂 Кой каквото си постели това сърба.. единия път ще съм аз самата, другия път ще е някой друг. И все пак ..

Много е тъпо, честно 🙂

И смешно.

Чак не е за вярване и в същото време е съвсем за вярване.

Но аз наистина въпреки,че вечер съм като труп, много, ама много се радвам, че все едно съм в отпуска и постоянно се виждам с една супер приятна физиономия, която в началото ме издразни. Да кажем, че до известна степен съм злопаметна, но се старая това да не повлиява излишно на отношенията ни.

Чудя се наистина ли всички мъже са по-битер дори и от децата?!

И то в лошия смисъл, защото на тях това изобщо не им отива.

Много тъп РЕТОРИЧЕН въпрос, нали 🙂

Вярно, че понякога това е забавно, някакси изпълнено дори с цвят, окраска и чар, но в повечето случаи направо си вони. Е после що не съм искала да се занимавам с мъже, що съм мъжемразка, че и недай си боже иронична и саркастична, баси!

Тия последниете определения ще станат като част от мен и аз сама вече се бъзикам със себе си баси и злото и завистливо куче, дето съм.

Смях без гащи! Т’ва абсурдите край нямат.

Иначе се чувствам почти прекрасно, въпреки, че имам гости от червен бряг и по правило съм доста изнервена и депресирана в това време. Но както казах чувствам се почти като в отпуска, а като стана дума за нея и тя се задава. След по-малко от две седмици – най-накрая 🙂 Даже след толкова чуденици къде по-напред да ида, режих да ида само до Шумен, за максимум три дни, ако изобщо е възможно, тъй като не знам как ще стоят нещата с Теди и ще се организираме ли кой да я гледа. Гледам още да не бързам, всичко с времето си, надявам се да се видя и с един чат приятел нов, когато ида в североизтока и да е достатъчно хладно, за да посетя Мадара. Ей тъй, дори и сама както едно време. Тъй спокойствие, вятърът да развее косите ми, дето се вика, да няма никой които да мрънка каква съм, или каква не съм, с кого съм и с кога не съм, ами защо съм с тебе, а не с него.

Тъпо е някак обаче курвенски номера от мъж и то някакви такива.. смешни.

Това, дето се случи много би ме подразнило в един друг случай, но в този буди отново нещо от рода на – ега ти простотията и това колко всъщност някой „познава“ мен, макар да твърди че ме познава и се научил да ме разбира. Аз ако го вярвах това положението щеше да бъде съвсем друго от това, което е 🙂

Относно разбирането е ясно,че рядко някой някого разбира, колкото и да се старае, някои хора просто не могат да пораснат до там и то не защото не се опитват, или не искат да се научат.

Или може би точно защото на практика не искат да се научат и въпреки,че се опитват да се променят, подсъзнателно нещо им пречи.

И слава богу.

Това и за мен се отнася. Аз съм влюбена в себе си, дори и да не ми харесва нещо в мен, понякога обичам силно дори и него.  Дори и да ми е куцо, че това много пречи в отношенията ми с околните, съм на 99 процента сигурна, че не си заслужава да се променям – опитам ли се да го правя обиждам самата мен. Просто се научавам да бъда някак по-дипломатична. Айде да си призная вече, колкото и да се опитвам да угодя на останалите и да съм добра до тъпота, всъщност една голяма част от мен просто им тегли тихо и кротко една майна. Дори и да правя постъпки за помиряване, самия факт, че някой се е опитал да ме накара по някакъв начин да не се обичам ме кара да се обърна срещу него.

Въх, че гад ще излезна наистина 🙂 Цяло чудо е, че още има кой да ме обича 🙂 За което съм много благодарна все пак.

И нека няма обидени.. нека се обиждат тия, които наистина има за какво. Не съм човек, който се оправдава особено когато някой просто е получил факс за нещо си и си е внушил,че е истина. Не съм човек, дето ще се оправдава, защото някой си решил,че съм си сложила мисли и чувства в сърцето и душата, които всъщност ги няма.

И аз правя грешки,  които се опитвам не да  извиня, а да поправя някак. Извиненията не са за хора като мен.

А това,че съжалявам много и за много неща и че ми е гадно, когато причиня болка на някого.. е съвсем друга тема.

Вашият коментар

