Така, подаръкът като по чудо вече е избран

М… Сега остава да се чудя къде ще го побирам 🙂 Нали съм грандоманка, мисля, че малката ще се радва на такава къща, която е висока поне колкото нея. Времето си напредва и наближава да се приготвям за работа, но преди това да се похваля и с моите подаръци, които си направих съвсем спонтанно по случай това, че покупката на нов цифров фотоапарат отпадна 🙂 Явно днес постовете ми ще са посветени на фукнята 🙂 

Това както се вижда трябва да представлява гофретник.

Някакво супер миниатюрно чудо, което силно се надявам да работи, щото го купих супер импулсивно от не много надеждно място. Упътването е на френски и немски, но не мисля,че ще ми е кой знае колко нужно. Всяка неделя правя палачинки, та реших да разнообразя, чудя се и на едно чудо за понички, за което се колебаех кое от двете да взема, но това ми се стори някак по-добро.

Ма ще видим де.

Отдавна се канех да имам нещо такова, още от как малката се роди и подарихме с Николай нещо подобно на акушерката, която изроди Теди.

Другото нещо, на което много отдавна му се канех и което съвсем планирано отидох и купих е това:

Снимката не става за нищо, но поне мисля,че се разбира, че това е електрическа четка за зъби.

Ми мързи ме да си трия зъбите по 2 минути. И все си мисля,че не се справям особено добре.

Успях вече да я изпробвам и все едно имам булдозер в ръцете – яко вибрации. Но мисля,че ще ми свърши хубава работа 🙂

Така.

Иде ред също да покажа част от нещата, с които се мъча да тренирам за бъдещите ми проекти. Повечето от тях са ми за пръв път като се надявам с практиката да се усъвършенствам и както сега гледам дрехите от нашия магазин да се разхождат из града, така да виждам моите бижута и сувенири 🙂

Материалите са от Хаолит, корали, моделин и метални топчета.

Това пък са моите прословути бижута от мъниста, плат и прежда, които не съм ги правила сега, ами седяха и си чакаха един чарк, който се беше поизчерпал в търговската мрежа и заради който скоро не бях пипвала нищо такова.

И последната ми зарибявка е да боядисвам камъчета в различни форми. ужасен художник съм, но мисля,че с времето ще се науча да дращя по-сигурно. До тогава ще си украсявам къщата с всевъзможни боклуци, които Теди пък много оценява и харесва 🙂 Поне един фен си имам в тая област и то не кой да е 🙂

Мисля това да е последното нещо, с което ще се похваля за днес 🙂 Хубав ден 🙂




2 отговора към Така, подаръкът като по чудо вече е избран

  1. Svetlina каза:

    Уха! Колко е голям тоя камък?
    И.. за рождения си ден искам точно същата гривна с каквито там камъни каза 🙂

  2. keklanka каза:

    E.. камък като камък, не е много голям 🙂 От снощи си имам и една калинка 🙂

Вашият коментар

