Ето ги и размерите на къщата, за тия, които ги пожелаха :)

Та, Теди я няма от около седмица. Не съм й виждала очите.  Но сега имам и време и мога да дам размерите на бъдещия й подарък. Тъй като в сайта има и вариант за обзавеждане, няма да го мисля. Но май кукли няма да има вътре, поне не са описани в комплекта 🙂 Ето я къщата :

размерите са 113/101/41 см, а обзавеждането ще включва : хол, кухня, баня, спалня. Адашката, ако можеш да си го представиш 🙂 Ти си математичка, мисля че си по-добра от мен в тая област 🙂

Да ви кажа и аз се зарибявам по това чудо, а до рождения ден на малката има повече от месец. Това ще е подарък от мен и баща й, а този, дето съм си го запазила само от мен е този:

Та тъй. Май аз имам повече нетърпение, даже ще се опитам да си взема почивен ден на 24 септември, пада се събота, предполагам че ще ми се уважи желанието. Шефа ми обикновено няма проблеми с него. А и малката няма да е на градина тогава, не върви да не изкараме заедно деня. Шефа ми вероятно ще е на работа тогава, за това още от сега ще си направя устата за тоя ден. Тъй. До тук с тоя пост, ако говоря за друго, то ще е в следващ 🙂

 

 

4 Responses to Ето ги и размерите на къщата, за тия, които ги пожелаха :)

  1. Yana каза:

    Фермата е готина. Божидар и той има такава.

  2. Svetlina каза:

    Жено бе 🙂 Кажи колко са високи стаите или поне размерите на леглата. Иначе ти пращам дървеници, поне знам, че ще паснат 🙂

  3. keklanka каза:

    То за височината на стаите и за леглата ще почакаш още :)поне4 още месец 🙂

  4. Svetlina каза:

    Къъъъсно 🙂 Няма да е от мене куклата 🙂 Аз измислих друго 🙂

Вашият коментар

