Йоффф.. не мога да се събуудя

Те не е чудно и това. Но е  пък от хубаво тая умора и сънливост.Днес отново съм на работа и хубавото е, че е ден за заплата. И по-добре, защото тия дни доста съм се отпуснала от към харчене.

И Теди не съм я виждала от няколко дни.

Сами сме тук и братовчед ми дойде, и Венци е наоколо. Голямата ми сестра пак е във фаза изнервеност и общо взето не бива да я закачаме.

И аз откачам на моята работа, но със сигурност в момента моето положението е много по-добро от нейното. А така и така дори и да я загубя тая работа не мисля, че имам кой знае какво да губя. Колкото можах „откраднах“, от към парички няма какво да ме изкуши, а от към развитие.. Интересно,че от както работата се поувеличи и малкото ми кеф си замина, тъй като ми беше много интересно да се занимавам с декорация, съчетаване на разни цветове, аранжировка… Обаче сега трябва да съм максимално щастлива, ако успея не да аранжирам, а да изчистя. Всичко е такава бъркотия, толкова грозно ми е някакво, толкова прахоляк се вдига.. И има и печени хора, които обаче чак на втората минута ме амбицират да се стресна и да почна да се сещам какво да им предложа. Едно на ръка, че тия дни на няколко пъти удрям на камък какво да предложа на различните хора, тъй като все не им улучвам вкуса. Но то за нашия магазин това е нормално. Ако улуча вкус, то размер няма да има. И покрай тая работа виждам как едно 80% от човеците са затлъстели и има остър недостиг на дрехи от размер xl-2xl.

Ето.. мрънкам за това,че не ми се работи, а от одеве насам само за работата си пиша. Може би щото се опитвам да се настроя. Труд и творчеството ми малко пострада тия дни, правя разни бижутца, но то не е достатъчно. Прането ми чака да го простра, а аз да се довлека до банята.

Чакат ме още няколко хубави дни впрочем докато братовчед ми е тук, докато Венци е наоколо и ни забавлява, тоя човек е пълен с всякакви шантави истории.

И то няма да се усетя и ще дойде време за тъй лелеяната ми отпуска. Та тогава предполагам ще се спра на едно място и ще мога по-сериозно да се заема с нещата около другия магазин. То не че сега не съм се заела сериозно,  нямам време дори да си разуча мултишлайфа. Намерих с кого да се консултирам относно различните зъболекарски инструменти и бургийки, които се слагат като различни негови приставки .  Но просто не мога да стигна до там. Както казах поне е от положителни преживявания. Днес до два часът ще ми е големия зор да изкарам, че пак съм недоспала няква, но предполагам, че след почивката времето ще мине долу горе бързо. В момента се дрогирам с кафе и се надявам бодростта да дойде, но уви. Вчера в 24 часа оплюсках доста пържени картофи и сега ми е тежко. Намерих и аз точно какво да си сготвя.

Теди почва да ми липсва, предполагах, че вчера ще ми я доведат, но баща ми вадел мед, бла бла и не можел.

Та ще я видя чак другата неделя.

Току що изгледах краткото видео, което бе излъчено снощи по Нова телевизия от рождения ден на Михаела, дъщеричката на другата Яна 🙂 Невероятно и сладко дете, чак почувствах комплекси, че аз на моето такъв рожден ден не съм му организирала все още. И вчера бил денят на левичарите, моето чаве и то е такова. Хубаво беше да й организирам нещо в някой клуб, но освен нея не съм сигурна кои деца ще са още там, тъй като аз не се събирам с други майки. Дано къщата за кукли свърши работа и общата ни игра с нея. Според голямата ми сестра й е рано за такъв подарък, но аз смятам, че сега му е времето.

То ще се чуе:)

Сега трябва да тичам към банята, че ме чакат и пинцети, лакиране и контене.. а времето ми още от сега виждам, че е крайно недостатъчно.

2 отговора към Йоффф.. не мога да се събуудя

  1. Boyana Petkova каза:

    Ай сега, глупости! 🙂 Натоварихме една кола манджи и НАШИ приятели и се чучнахме на един баир. Аз детски РД още не съм правила, понеже винаги казвам, че и аз съм човек и това е повод да си видя моите си приятели 😉 Пък М. обича с възрастните, защото й ходят по гайдата и има публика. Само едно друго дете имаше, за да няма скандали за играчки и подобни, не понасям. Догодина сигурно няма да ни се размине с деца, ама досега тя не напира за РД тип „клубче“, защото още не е ходила и аз минах метър 😉 (А пък се вътрихме няма да ти казвам докога. Тъкмо ще се измъкнем, и ще дойде Коледа :))

    Инаюе според мен си е точно време за кукленкса къща за Теди сега, и аз това съм замислила за 4-ия. Даже понякога се чудя тия играчки за нея ли са, за мене ли са…

    Айде, не се вторачвай толкова и не си създавай чувство за вина. Нали знаеш, че отвън всичко изглежда много по-готино и лъскаво, отколкото е наистина в живота на другите 😉 Да нагушкаш Теди и на тебе горе главата! Прегръдки от нас!

  2. Svetlina каза:

    Е 🙂 XL и ние сме хора 🙂
    Иначе вземи ги обяви тия размери за къщата, че да ти намерим и кукли 🙂

Вашият коментар

