Е.. сбъдна се

Т’ва май лятно време само на мен ми идва музата да пиша всеки ден 🙂 Блоговете, които следя почти хич ги няма. Най-много аз и Адашката пишем, такива са ми впечатленията де 🙂 Та кое се сбъдна ли? Еми може би аз съм единственият работник, на когото зависи заплатата от това колко клиенти ще има магазина му и който се надява тия клиенти да намалеят, тъй като е напредела на силите си.

Починах си тия дни да си кажа, направо си починах, че като гледам и днес ще е така, защото времето е във фаза потоп.

За пръв път от много време ми е някак спокойно и почти отпочинало.

Вярно от Пловдив оная русата овца постоянно мрънка я на мен, я на шефа за това колко съм некадърна и че магазинът не му върви, щото разбираш ли аз съм некадърна продавачка. Изобщо много се бърка като се опитва да ми намеква постоянно, че може скоро да се простя с работата си, ако не се стресна и  не осъществя по-добър контакт с клиентите. И аз си мислех, че Сашо ми е шеф, а не тя и че не тя ми дава шанса, а Сашо! Тя ми даде шанс, когато ме избра нейн човек на интервюто. От там нататък прекият ми началник е друг!

При нейните момичета това може и да действа, ама аз съм обратното, даже ме товари и стават още по-зле нещата. Честно фащат ме и мен лудите, че и шефа ми го хващат, хубаво ми става че ме защитава и в същото време така почва да ми прикипява, че съм на ръба да му кажа да си търси друг човек.

Хем тия глупости не ги говори той, а Русокоска.

На мен не ми е проблем толкова да се махна, хем моментът е назрял и аз имам алтернатива.. той може би също и нещата няма да приключат така, че някой да е обиден, поне за сега това няма да съм аз. Дори и да търси друг, дори и аз да седя в  магазина с това новото момиче докато свикне няма да ми е проблем. Положението ми от страни изобщо не е цветущо и нищо чудно да съм по-толерирана, когато се вижда че се старая и навярно изглеждам стресната като самотна майка без никакви други доходи освен тая работа. Но от негова гледна точка, ако намери някой с по-добри възможности от мен нека го вземе.

Честно казано аз няма на къде повече да се развивам, а и не искам.

Голяма част от клиентите ми са прекрасни хора. Даже вчера ми стана много мило, когато една редовна клиентка мина да каже,че се отказва от една покупка, тъй като намерила по-евтин вариант и беше притеснена, че няма да й се усмихвам така повече и ме помоли да не й се сърдя, милата. Много съм й симпатична явно и се притесни жената 🙂 И после оная мома пловдивчанка ще ми вика,че не осъществявам контакт с клиентите.. установявам, но контакт с  ония наборсучените и нацупени хора, които ми влизат в магазина няма да правя. Въпреки, че много от тях ги омилостивявам и на излизане ставаме почти приятели.

Но не това е идеята.. идеята е да се продава.

Но аз не съм по тия идеи, за това рекламации ПРИЕМАМ, за това ако някой се откаже от някоя дреха, щото се е скапала и е пуснала боя му връщам парите, щото тоя някой може и повече да не дойде при мен, но може и да дойде с по-пълен портфейл. Изградила съм си някакъв начин на работа вече, в основни линии няма на къде повече да вървя, освен да се усъвършенствам в някои други отношения. Сашо нищо не е казал, нито мисля,че е недоволен, даже и ме защитава и казва да не й обръщам внимание на Русокоска.. то остава и той да е недоволен, при положение че работя направо за бог да прости и отдавам толкова много на тоя магазин, оставам извънредно, и всичките ми познати, роднини и приятели ме съветват да се махна, да търся друга работа и така нататък.

А какво става, когато вече съм си я намерила тая работа?

Не ми стиска да рискувам, а колкото повече време минава все ми се струва, че ще е най-добре да напусна, да ида на борсата за няколко месеца с двете си висши, по които така или иначе няма да ми намерят работа и да получавам някакви пари докато си седя в къщи и творя моите си неща. Николай обеща уж от октомври да ми помага с пари. Ако това стане ще се справя.

Единственото от което се притеснявам е, че и сега ми е някак депресирано и самотно, а работата ме спасява да мисля и да се чувствам така постоянно. А ако остана сама, без да излизам на вън, без да се контя и фръцкам съвсем може да се занемаря и затворя. А честно и без това съм достатъчно затворена, не ми се ще да бъда още повече.  Сайтът вече се прави, а фотоапаратът ми сдава фира.. трябва да купя някакво велурено бюстие и поставка за гривни, че да си презентирам бижутцата по-добре. Мисля, че остана само това и да намеря повече временце да майсторя и превърна в реалност многото идеи, които имам.

Но така като гледам ще си бъда част от крайностите и това средното положение няма да го постигна.

Снощи Б. ми се обади. Минало й е сякаш или не й е минала обидата, която чувства към мен, тъй като сега реши, че съм иронизирала и съм се „подигравала“ с право. Малко преувеличава, аз наистина не съм имала предвид така да прозвуча относно новото й семейно положение. Въпросът е, че оня идиот нещо пак се фръцнал и й докарал нови драми и въпроси.. и сълзи. И я злепоставил пред приятелите й. Предполагам, че нещата им са вече наред между двамата, обаче ще имат и те доста работа. Това всеки път трябва ли да е така трудно, ега ти. Да кажем, че се обичат, или поне тя го обича,навярно и той.. и хем са заедно и в същото време си създават главоболия и то още в началото. Все си мисля, че това трябва да им е най-хубавото време, поне са надявам ако един ден се окажа в нормална връзка на мен да ми е най-хубавото време. Като си представя,че миналата година по едно време ми беше дошла абсурдната идея да се местя в друг град с малката и да заживея с П. … идея, която бързо отхвърлих, тъй като имаше вероятност да се появят същите проблеми и контри в отношенията и тогава нямаше да има къде да мърдам. Е.. не че нямаше, аз се активирам, когато съвсем опре ножа до кокала. Но то ако в началото има толкова проблеми, тогава какво изобщо правим?! И то проблеми, които всъщност не са сериозни, а се превръщат в такива?!

 

2 отговора към Е.. сбъдна се

  1. Svetlina каза:

    Една бивша колжека сега работи в новинарски сайт и каза, че е нормално лятото трафикът да спадне с 10-15%. Хората ги мързи да четат, ти за писане ми говориш 🙂 Пък и какъв Интернет на плажа или в леглото 🙂

  2. keklanka каза:

    Абе не знам кое е нормално – ние, или те?! Щото, Адашката, вЕрно само ти и аз май пишем редовно 🙂 И говоря точно за писане 🙂 А пък много хора точно от леглото ми пишат на мене 🙂 А.. и имам нови чат приятели, с които ми е супер готино да си пиша. Чеки да им плЮвна, че да не избягат 🙂

Вашият коментар

