Напоследък ме е налегнала музата

… да пиша. Кое време стана, а аз още не спя. Сигурно е заради почти изпитата на екс високо енергийна напитка, от  напрежението покрай Теди, което уж не ми се отрази.. Днес след работа не успях да се преоблека, майка идва и ми сервира,че Теди я оповръщала цялата и почти й припаднала в ръцете, била много бледа, в което се уверих и аз. Не съм я виждала такава изобщо до сега, дано и пак да не я видя. и всичко става супер внезапно.. и слава богу внезапно отшумява. Все пак препуснахме към дежурни кабинети на доктори и тъй. Диета, прахчета, капки някакви.. иначе Теди е ток. Дано да е било само тоя инцидент. аз нямах време да се тревожа, но е факт как за един миг наистина може целият свят да изчезне. Сега Теди спи, а аз се зарибавям  някакъв мераклия от чата. Крайно време е да си легна, защото утре „Последен напън вече е настал“. Изморена съм супер много и понякога наистина се чувствам на предела на силите си. Ям страшно много сладко, помага ми да не ми се вие постоянно свят. Утре има малко задачи след работа за вършене и после ще се помотам с Венци.. макар да нямам идея какво ще правим с него. Мисля си само дано Теди да е добре утре и.. не знам. Само да устискам до 17 часа.. и да не забравя да взема филтър за аквариума,че единият е сдал фира скоропостижно 🙂 Само това ми липсва да си уморя рибите без време.

Супер ми е меланхолично и бирено.. нямах бира тая вечер, а все едно съм пила. Сънено ми е и в същото време мисля,че няма да мога да заспя.. а вече е два часът. Ще се събудя в 7 и ще съм като сомнамбул, добре, че ще има кафе. И тъй.. да си лягам аз

2 отговора към Напоследък ме е налегнала музата

  1. Svetlina каза:

    😦
    Много ми е интересно ти на чии ръце ще припаднеш! Я мини и ти на диета, ама от другия вид. Да не идвам да те стягам!

  2. keklanka каза:

    Няма да припадам в ничии ръце, но е факт, че наистина ми е време за генерална почивка. Нещо са ме напуснали съвсем силите. Тъй то като няма кой да ме стяга ще си седя жълта и кокалеста 🙂 На диета няма как да мина, нямам време, не че пропускам да ям, като се прибера винаги ям, но обикновено това е след 19 часа.

Вашият коментар

