Имам си мултишлайф

Имам си , имам си.. и половин кофа готини камъни, които чакат да ги изрисувам.

Имам си и една дузина бутилки, които чакат да им изрежа гърлата и да ги шлифовам.

Но един господ знае как става това и дали имам необходимите приставки 🙂 Първо ще ми трябват очилца за работа, за да работя без аварии с  тоя мултишлайф и ръководство, и съвети за работа.. по-подробни от дадените ми инструкции 🙂 Може би ще трябва да се допитам до баща ми, но подозирам, че в момента в който види с какво съм се сдобила първо ще се изсмее на Валери, че си е дал парите за това чудо, тъй като съм саката както всички жени в нашето семейство в стил :

„Фани едната, прасни другата“.

… а после ще ми отмъкне чудото с всичките приставки и ще почне да го използва 🙂

Баща ми може да си пада неандертал, но много го бива с машинките от тоя род, то му е по наследство от дядо ми. Докато аз.. уеуееее.

И боже господи, имам и ножовка или нещо такова с много фино ножче.. Хубу, ама нещо не се справям със закрепянето му.. къде съм тръгнала и аз 🙂

Валери и той е за бой, че се е отръскал с повече пари от необходимото, така обаче и аз няма де да ходя, ще стана най-добрия работник работещ с мултишлайф и ще изографисам всичката стъклена посуда, която е възможно..

Дочух и че със зъботехнически джаджи трябва да работя, не че знам къде да ги намеря, но по цял ден съм заобиколена от зъботехници, които със сигурност могат да ме насочат. За справка единия зъботехник е чичо на шефа ми, другият му е баща, а другият – майка 🙂 Мисля,че ще използвам като извор на знания женската част. Интересно как шефа ми е от такова семейство и сам той не е зъботехник 🙂

Обаче нЕмам време, пусто да опустее.. даже нямам време да си изпия бирата, която от три дни е в хладилника, но то е по хубав повод, вчера пих бира, че и оня ден пак, но на вън.

Ще изтрая някак до неделя и тогава ще се заема с работа, имам да купувам и гипс за морските сувенири.. само време и спокойствие ми е нужно.

Малко ми е трудно напоследък, защото работата в магазина стана много по-натоварена, не мога да смогна да го декорирам, какво ти декориране и подреждане, не мога дори да го изчистя, постоянно има хора, но ще ме прощават всички, по-рано от половин час преди работно време няма да идвам, и без това никакъв извънреден труд не ми се заплаща.

Луудница, пълна съм с идеи.. обаче леле какъв зор е измислянето на свободен домейн.. Сестра ми измисли такъв, дето ми хареса впрочем, макар че според дизайнера на сайта звучало като цитирам: „Като сайт за чикибойци“. Хихихихи, въх, че думичка 🙂  И въпреки всичко името ми се струва най-подходящо. Като стане факт сайта ще го изтипосам тук 🙂

Освен всичко тия дни  чакам да ми доставят едно mp3 player-че, скапа ми се хендсфрито, почти  с никого не се чувам, сметката за телефона ми миналият месец беше 2 и 45, смяяятай 🙂

Та нямам музика в ушите си докато вървя на вън, че да се оправдавам с нея, когато не видя някой.

Хората ме били познавали.. а аз никого не познавам, защото знам, че няма никакъв смисъл да познавам никого. Особено тия в магазина.

Има няколко интересни физиономии като бременното тогава момиче, на което намерих един странен импровизиран свещник без да я познавам или да й дължа нещо, и което после прати бъдещия татко да ми донесе порцеланово ангелче, в знак на благодарност, с посвещение. Примерно.. или онази клиентка, която почти не влиза в магазина, но веднъж дойде и ми донесе една странна обица, която измайсторила за мен, защото сметнала, че ще ми отива на мен повече 🙂

Но повечето не са като тях – цветни.

Повечето трябва аз да ги оцветявам, но не смятам, че е нужно аз да се обезцветявам заради тях.

4 отговора към Имам си мултишлайф

  1. keklanka каза:

    Бейн, честит рожден ден 🙂

  2. Svetlina каза:

    Стига му честити и му се радва. Пожелай му нещо 🙂 Може и мултишлайф 🙂

  3. Bain каза:

    Мерси много, кекле. И да, ножовките са голяма работа. А може би баща ти може някак си да ги пригоди да са ти по-удобни и по-лесни за работа?

  4. keklanka каза:

    Пак заповядай 🙂 А то е ясно, че ще опра до услугите на баща ми 🙂

Вашият коментар

