Хем ми е свинско.. хем готино

Не съм си и представяла,че някога ще ми хрумне да се занимавам и с рисуване .. Рисуване е силно казано, но то ще е нещо средно между декориране и рисуване. Наистина много съм благодарна на човека, който действително ми даде шанс и ще се опитам да не го разочаровам, той си знае кой е, въпреки че ми мрънка че не е дооценен 🙂 Вчера ми се ревеше.. даже и почти го направих. На работното ми място. На два пъти. До някъде заради собствената ми куха глава, а до някъде и заради чуждите изисквания, слепи и незнаещи за това какво всъщност правя в работото си и колко всъщност й отдавам.. и колко неблагодарна е тя.

Не съм идеална, това ми е напълно ясно, но кой главанак ще остава часове след работното време , за да работи, без да му се заплаша за това?

Кой ще идва по-рано и ще си тръгва по-късно?!

Как кой.. Пиклова.

При положение, че й намалиха стартовата заплата, която уж щеше да се увеличи.

При положение, че и работното време се увеличи, смени и така нататък.

Накрая идва някой за да ми каже,че ми давал бил шанс да остана на работа. Ем този някой е прав за себе си, всичко мина много културно.. ама ще им дам на всички един шанс! Те били ми давали шанс да остана.. ми интересно, когато аз все повече се разделям с тая работа и в главата ми се оформя една съвсем друга идея, която на това отгоре вече започва и да се сбъдва реално..

Кой на кого шанс дава?! – умрели са за мен, ама айде 🙂

Мъча се да балансирам между двете неща, опитвам се да давам всичко възможно от себе си, за да няма никой пострадал и се бъхтя като куче, за да дойде някой да ми каже, че не съм осъществявала контакт с клиентите и ако работата не върви съм виновна аз.

Реве ми се от умора и не признавам тия глупости да се работи денонощно като куче по дванайсе часа на ден докато някой друг ми гледа децата примерно..

И  през цялото време да съм в услуга на озверени бедни лелки, които се опитват да си изкарат негативите върху мен.. и с които контакт трябва да установя. Не ги мразя, ами не знам кога ще им наритам дебелите задници и хубавото е, че вече мога и курназ да го давам, защото остана ли без работа това само ще ме улесни. Намерили точно сега да ме стряскат и да ме заплашват!

След малко ме очаква напрегнат ден, и следващите ще са такива, имаме голямо, много голямо намаление на дрехите и магазинът ще се превърне в няква блъсканица както преди отварянето на нов хипермаркет. Аз няма да смогвам да вървя подир хората, комоли контакт да завързвам.. да се таковат в контактите.

Е.. преувеличавам, някои хора няма как да не им се усмихна, дори на повечето 🙂 И да магазинът ще тръгне, в това съм сигурна, но аз пъдарин няма да стана. При това положение, изобщо, ама изобщо не мога да следя за кражби. И да, заплатата ми ще се вдигне, но вече удоволствието от работата и желанието отиде по дяволите. От няколко месеца всичко това назрява и особено много назрява, когато имам ПМС 😀

А историята на трудовата ми книжка е показала,че когато се разочаровам от работата си, престана да вярвам и да имам доверие,  е време да си тръгна.

2 отговора към Хем ми е свинско.. хем готино

  1. Bain каза:

    Уникален израз. „Чувствам се свинско“. У-ни-ка-лен.

  2. keklanka каза:

    🙂 Покрай тая „учтива“ работа така да ми липсва просташкия изказ 😛

Вашият коментар

