И днес денят започна рано

Наложи се търтейчето Кеккла да стане пак в 6 и да се климатизира към започващия ден. Май ще ми стане навик преди да пътувам за Пловдив и докато чакам Александър да дойде да ме вземе, да пиша тук.  Кафето ми е готово, но аз още мязам на орунгел, в гравата и е някаква каша, която с усилие (и знам, че ще успея), ще приведа към ред. Има неща, които са на път да станат. Много интересни неща, а аз още не мога да го възприема като истина. А трябва да се стегна, защото е на път да се сбъдне нещо, което много исках и то тръгна да се сбъдна ей така от нищото, просто така. Много се изморявам на работа, макар да няма клиенти, а трябва едва ли не да почна да работя на две места едновременно.  Втората работа се надявам да стане толкова добра, че да стане постоянна и да се издържам от нея. Но за сега това е нещо много далечно и е по-скоро някакво романтично желание с тенденция да се превърне в реалност. Този път тенденцията е малко по-ясна. Скоро ще стане една година от както работя в магазина, но нещата не се развиват както на мен ми изнася, въпреки че се старая.. или не се старая. Говоря от финансова гледна точка, а разходите ми се увеличиха. Заплатата ми се намали. Такова е положението просто. ОглеждаХ се до скоро за нещо ново, докато нещо ново, още по-ново само почука на вратата. Та докато се оглеждах установих, че дори и намалена, заплатата ми пак е по-висока от стандартната за сектора, в който работя.. за град Казанлък. По специалността си е мисия невъзможна да работя, тъй като тук медиите са на никакво ниво и аз не съм чак такава акула, прекалено добро дете съм. Преди време нали работих в Шумен, беше преди цяла вечност. Но видях, че в регионалните медии нещата са плачевни. Колегите са акули, гледат да те натопят, а когато отидеш да си търсиш място при тях,  си по-скоро враг, който иска да им вземе хляба и докато поместваш даден материал във вестника примерно, където и те работят, това означава само,че с този си материал ти изместваш техния. Съответно им измъкваш ценните парички изпод носа. А и журналист за 350 лева няма да стана. Нито даскал. Предпочитам за 320 да съм си продавачка и да си мълча, че съм завършила две висши образования… Но се притеснявам, че скоро навършвам 30. Ем нищо работа. Не се чувствам дърта или нещо такова, то си е до дух. Но просто цял живот май не мога да продължа да работя това, което работя. Някак си в един момент ще се изхабя и физически, и психически.

И така.. този път ще намеря начин и ще се самообучавам в една сфера, която не знам дали някъде може да се изучава, може и да може, ще проуча и този въпрос. И този път, ако се запиша да уча нещо, то ще е  да ме обогати и за да ме направи по-добра от колкото съм. Аз и в момента се самообучавам. Не се бях замисляла колко ми е интересно дизайнерството, аранжирането и съчетаването на това или онова. Съвсем не съм подредена. Даже съм много разхвърляна. Но то едното не пречи на другото. ето сега в магазина честно не ми се занимава с клиенти, те само ми пречат. Не ми личи,че повечето ме дразнят, защото така или иначе дразненето остава след като си заминат. Докато са в магазина някак си се опитвам да си се представя себе си в магазин и да не ги разглеждам като такива, каквито ги виждам докато са при мен – злобни, нервни, неучтиви. Не искам да ги оправдавам, всичко си има причина, но щом аз мога да бъда усмихната и позитивна, могат го и те. И аз си имам тежките и депресарски моменти, дори все още са прекалено много, но не съм борсук (извинявам се на борсуците).

А онзи ден имах малка чат фиеста и аз нали много селекции, много нещо, ама един оцеля, та чак до два часа лаф-мухабет 🙂 Отдавна не ми се беше случвало това, аз всъщност доста отдавна престанах да се пускам в свободно общуване, не съм и имала време и заспивам преди да се случи нещо интересно 🙂

1 отговор към И днес денят започна рано

  1. Svetlina каза:

    Ти и се будиш преди да се случи нещо интересно :)))) Шматка такава! Изобщо не си дърта, даже и зряла не си. Ти си един назряващ дизайнер 🙂

Вашият коментар

