Събота сутрин преди 7 :)

Да, точно тогава.

Психически се подготвям за голямата жега, която ме очаква и за това след половин час да пътувам за Пловдив, за да вземем стока за магазина. Чакат ме няколко часа пътуване с шефа и искрено се надявам да не е такава скука като предишния път, щото наистина като няма лаф времето минава ужасно бавно, особено и ако слънцето днес ще жули и ще ми образува тен в зависимост от коя страна на прозореца съм.

Спи ми се все още, май от една седмица имам нет, но заспивам доста по-късно и започвам да се успивам доста.  Днес ще е по-дълъг ден, защото работното ми време е същото, но вместо да започна работа в 10, аз на практика я почвам в 7 и 30. Примерно. Е, това е само час и половина, обаче има и друго. След работно време мисля и да остана, да съм жива и здрава. За да мога в понеделник да започна на чисто и хората да не ми пречат докато се опитват да видят какво има по чувалите с дрехите.

Ама верно хората са ужасно досадни и нахални. Ей го вчера една дърта овца почна точно на мен да ми прави забележка, че съм говорела бързо и нищо не ми разбирала и на това отгоре да коментира днешните журналисти, че и те така говорели.

Мамицата й дърт крокодил! Ма какви били тия училища, тя едно време в какви хубави училища учила, в колко ходила, учителите по български език и литература не ги били учели така .. Е представете си аз може ида не практикувам.. ама точно пред мен и дефакто мен да ме плюе, че не съм учила достатъчно по БЕЛ и говоря като днешните журналисти, с които тя редовно спорела по телефона.. И идва тая оглозгана и озлобена от живота и на живота дъртофелница точно при мен! – нереализирал се учител по български език и литература и на това отгоре журналист!

И аз се вбесих. Ми да, сега което си е, така си е, аз говоря бързо наистина и това всъщност ми е говорен проблем от едно време, за които така и не взех мерки и то почвам да говоря бързо, когато се ядосам или притесня. В случая тая овца още като я видях, че няма намерение да излиза от магазина, няма пари, на това отгоре вдига намалените дрехи така все едно са мърша и с един тон ме пита що им били отрязани емблемите, да не би да били втора употреба.

Еми писнало ми е от тия пачи, писнало ми е от тоя задръстен и озлбобен завистлив град, който пришълците и гостите мислят за ужасно гостоприемен.

Работя в ужасно красив магазин с топла обстановка и повече от невероятен и романтичен, цветен интериор.

Де е тая втора употреба дето я виждат тия задръстеняци!

Продавам маркови дрехи, които вярно нови струват три пъти повече, а във вторите употреби доста по-малко 🙂

И тая като ме пита и аз почнах да отговарям като картечница..

„Няма значка“ –  както казва Влади.

Обаче честно, падна ми пердето и малко остана да я изгоня, и то пред Сашо, който влезе в тоя момент и едвали разбра какво всъщност става.  Особено на работа съм спокоен човек, обаче в случая….

Относно журналята и аз не им се кефя, но това, което не ми харесва в тях изобщо не е начинът на говорене, поне последно като съм ги гледала, и говоря за националните телевизии, много добре си говорят. Ако тая овца от вчера ми говори за пумии като СКАТ, дето само там биха я слушали какви ги дрънка, това е съвсем друг въпрос.

По-късно дойде друга овца, облечена в синя риза и когато си търсеше някаква ризка – аз й препоръчах една, пак синя, и тя писна,че не й отивало изобщо, ама изобщо синьо!

Деба кокошките, деба! Но поне не мога да отрека,че ми вкарват малко страст в скучния ден 🙂 Ей как живнах като се сетя 🙂 Това са родостите на моя ден 🙂

Хо-хо-хо.

Айде, дано бъде интересен ден, но айде в по-положителен смисъл.

Моля? 🙂

4 отговора към Събота сутрин преди 7 :)

  1. Niili каза:

    много , големи и прохладни прегръдки, дечко! горе гребена! :hugs:

  2. Svetlina каза:

    Е ти не видя ли, че не й отива синьо?
    :-))))

    • keklanka каза:

      Адашката какво разбирам аз от цветовете, сигурно трябва да ида на очен лекар, за да се установи как ги виждам аз тъй тия работи 🙂

Вашият коментар

